صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

نتيجه جستجو در سئو

نتيجه جستجو در سئو

نتايج جستجو، نتايج يك موتور جستجو در نتيجه جستجوي جستجو توسط كاربران مهدي نجاري است.

به ليست هاي آماري، صفحات نتايج موتور جستجو يا به اختصار SERP نيز گفته مي شود. چنين فهرست نتايجي شامل نتايج جستجوي ارگانيك و همچنين بازديدهاي جستجوي پولي است.

 

در حالي كه بازديدهاي جستجوي پولي در يك حراج تبليغاتي بي‌درنگ انجام مي‌شود، نتايج جستجوي ارگانيك بر اساس محاسبه الگوريتم‌هاي موتور جستجو است. يكي از اهداف سئو، كسب رتبه هاي برتر در جستجوي ارگانيك است.

 

نتايج جستجو چگونه ايجاد مي شوند؟

 

نتايج جستجوي گوگل و SERPهاي موتورهاي جستجوي ديگر به دو شرط نياز دارند: خزيدن و نمايه سازي. گوگل و ساير موتورهاي جستجو ابتدا بايد محتواي احتمالي را بررسي كنند.

 موتورهاي جستجوي اينترنتي براي اين منظور از به اصطلاح ربات ها استفاده مي كنند. اين برنامه ها دائماً در وب براي يافتن محتواي جديد جستجو مي كنند. اين يك كار بسيار گسترده است، زيرا به هر حال، اكنون چندين ميليارد وب سايت با صفحات فرعي ديگر وجود دارد.

 

ربات‌ها در كار خود پيوندهاي موجود به وب‌سايت‌هاي جديد و همچنين پيوندهاي درون صفحات وب را دنبال مي‌كنند. به محض بازديد از يك وب سايت، محتوا ايندكس مي شود. نمايه سازي به اين معني است كه روبات هاي موتورهاي جستجو بخش هاي ضروري URL را ذخيره مي كنند.

 اين شامل متون و همچنين تصاوير و تاريخ آخرين بازديد است. علاوه بر اين، اندازه فايل، فرمت فايل هاي مورد استفاده يا اطلاعات ديگر را مي توان "كش" كرد.

 به محض انجام يك پرس و جو توسط كاربران، موتور جستجو به اين فهرست دسترسي پيدا مي كند. به محض وارد كردن عبارات جستجو، موتور جستجو به فهرست دسترسي پيدا مي كند و پيشنهادات مناسب را ارائه مي دهد يا ورودي جستجو را تكميل مي كند. گوگل همچنين اين تابع را "پيشنهاد گوگل" مي نامد.

 

درخواست جستجو مي تواند به صورت متن يا ورودي صوتي باشد. سپس الگوريتم ها از عوامل مختلفي براي محاسبه ميزان مرتبط بودن محتواي ذخيره شده در رابطه با عبارت جستجو استفاده مي كنند. علاوه بر اين، عوامل ديگري مانند مكان كاربر يا جستجوهاي قبلي در خروجي نتايج نقش دارند.

 

هوش مصنوعي براي توليد نتايج جستجو

 

در اكتبر 2015، گوگل اعلام كرد كه از هوش مصنوعي (AI) براي توليد بازديدهاي جستجوي ارگانيك استفاده خواهد كرد. اين الگوريتم ويژه "RankBrain" نام دارد و امروزه يكي از سيگنال هاي مركزي رتبه بندي است. ويژگي خاص اين الگوريتم اين است كه خودآموز است. قادر به تفسير پرس و جوهاي جستجوي بي سابقه و ارائه نتايج مناسب است.

 

 

اجزاي SERP

 

نتايج يك موتور جستجو نيز قطعه قطعه ناميده مي شود. اينها در درجه اول عنوان، توضيحات و URL هستند. اگر كاربران بر روي چنين قطعه اي كليك كنند به وب سايت مورد نظر مي آيند.

 

Google اكنون قطعاتي را با تصاوير و ساير اطلاعات اضافي مانند رتبه‌بندي نمايش مي‌دهد. در اين مورد، ما از "قطعات غني" صحبت مي كنيم. براي نمايش اين داده هاي اضافي، گوگل از نشانه گذاري استفاده مي كند. اينها اضافاتي به كد منبع HTML هستند كه ماشين‌ها را قادر مي‌سازند داده‌هاي ساختاريافته را بخوانند و پردازش كنند.

 

بازديدهاي جستجوي پولي به‌عنوان يك آگهي علامت‌گذاري مي‌شوند، دو نوع نتيجه پولي وجود دارد - تبليغات تبليغاتي و آگهي‌هاي فهرست محصول.

نتايج پرداخت شده نتيجه الگوريتم ها، نمايه سازي و خزيدن نيستند. شركت ها براي ظاهر خود به ارائه دهندگان موتورهاي جستجو پول پرداخت مي كنند. اين اقدامات بخشي از بازاريابي موتورهاي جستجو هستند و به آنها تبليغات موتور جستجو نيز مي گويند. برنامه تبليغاتي مربوطه Google Ads نام دارد.

 

موتورهاي جستجو از عبارت جستجو براي تصميم گيري در مورد اينكه آيا و چه تعداد تبليغات پولي در مقابل بازديدهاي جستجوي ارگانيك قرار دهند استفاده مي كنند. علاوه بر اين، اين فضا توسط ساير محصولات خود نيز اشغال شده است.

 

نمودار زير برخي از عناصر موجود در بسياري از نتايج جستجوي گوگل را نشان مي دهد. اين شامل بازديدهاي جستجوي پولي (PLA)، نقشه‌هاي گوگل شامل قطعه‌هاي غني، در اين مورد رتبه‌بندي با ستاره و به دنبال آن اخبار، تصاوير و ويديوها مي‌شود. اين موارد متعلق به جستجوي جهاني است.

 

طرح تكه‌هاي معمولي را مي‌توان از روي گرافيك نيز خواند: عنوان آبي، نشاني اينترنتي سبز و توضيحات سياه و خاكستري است.

 

نتايج جستجو هميشه براي همه كاربران يكسان نيست

 

نتايج جستجو ممكن است بسته به نوع يا زمينه درخواست جستجو متفاوت باشد. اساساً نمايش SERP ها به عوامل مختلفي بستگي دارد:

 

مكان كاربر: بسته به جايي كه كاربران درخواست جستجو را انجام مي دهند، نتايج مربوطه نمايش داده مي شود ("جستجوي محلي").

 

نوع هدف جستجو: اگر موتور جستجو قصد خريد را تعيين كند، مثلاً از طريق يك كلمه كليدي به اصطلاح معامله، نتايج جستجو بر اين اساس تنظيم مي شوند.

 

وضعيت كاربر: براي مثال، اگر كاربران وارد گوگل يا موتور جستجوي ديگري شده باشند، نتايج جستجو گوگل بر اساس پرس و جوها يا ترجيحات جستجوي قبلي آنها تنظيم و شخصي سازي مي شود.

 

سابقه جستجو: هنگامي كه كاربران در اينترنت جستجو مي كنند، مرورگر اين ورودي را ذخيره مي كند، به عنوان مثال از طريق كوكي ها. موتورهاي جستجو مي توانند به اين ورودي ها دسترسي داشته باشند و SERP ها را بر اساس آن تراز كنند. اگر جستجو از قبل در مرورگر نصب شده باشد، اين داده ها نيز مي توانند در مرورگر ذخيره شوند.

 

دستگاه پاياني: اگر كاربران وب را با گوشي هوشمند جستجو كنند، گاهي اوقات نتايج متفاوتي نسبت به جستجوي وب با رايانه روميزي دريافت مي كنند.

 

ليست نتايج به موتور جستجوي مربوطه بستگي دارد

 

معمولاً فقط چند تفاوت در SERP موتورهاي جستجوي وب معمولي مانند گوگل، بينگ يا ياهو وجود دارد. حتي ارائه دهندگان جستجوي جايگزين مانند DuckDuckGo يا Yandex نيز ظاهري مشابه دارند. با اين حال، ليست نتايج ممكن است بسته به نوع جستجو متفاوت باشد. به عنوان مثال، نتايج جستجوي تصوير متفاوت از نتايج جستجوي ويديو در YouTube به نظر مي رسد.

 

 

ارتباط بين نتايج جستجو و سئو

 

يكي از اهداف بهينه سازي موتورهاي جستجو دستيابي به رتبه بندي بالاترين حد ممكن در نتايج جستجوي ارگانيك با يك وب سايت است. از آنجايي كه كاربران معمولاً فقط به نتايج جستجوي برتر نگاه مي كنند، وب سايت هايي با عبارات جستجوي مرتبط بايد در آنجا فهرست شوند.

 

براي اينكه يك وب سايت به رتبه هاي خوبي برسد، براي مثال گوگل صدها فاكتور مختلف رتبه بندي را در نظر مي گيرد. اين موضوع علاوه بر محتواي باكيفيت و مرتبط، كيفيت و تعداد لينك هاي دريافتي و همچنين اعتماد سايت را نيز شامل مي شود. عوامل فني مانند سرعت بارگذاري، بهينه سازي موبايل يا خزيدن نيز به رتبه بندي بهتر كمك مي كنند.

 

در حالي كه مديران وب سايت ها و شركت ها از بهينه سازي درون صفحه براي بهينه سازي تمام جنبه هاي مركزي وب سايت استفاده مي كنند، بهينه سازي خارج از صفحه نقشي در ايجاد بك لينك دارد.

 

 

https://www.pinterest.com/pin/879890845922171675/

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6957941661431721984/

https://express.adobe.com/page/dwVdFLn1T2OIF/

https://sites.google.com/view/kabodseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/27/kabodseo/

https://lacyraley2.tumblr.com/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1552175912724353024

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۰۷ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

نرده هاي شيشه اي: 3 نكته كه بايد در نظر بگيريد

نرده هاي شيشه اي: 3 نكته كه بايد در نظر بگيريد

نرده هاي شيشه اي به طور فزاينده اي براي مكان هاي خانگي و تجاري محبوب مي شوند. با توجه به اينكه نرده هاي شيشه اي شيك، مدرن، ساده براي نگهداري و تميز كردن آسان هستند، واقعاً تعجب آور نيست.

علي رغم باور عمومي، نصب نرده هاي شيشه اي مي تواند مقرون به صرفه باشد. بنابراين هنگام انتخاب نرده هاي شيشه اي در خانه يا فضاي تجاري خود چه نكاتي را بايد در نظر بگيريد؟

z1_u8wf.jpg

 

 

1. از قبل برنامه ريزي كنيد و تحقيق كنيد

 برنامه ريزي براي اطمينان از اجراي روان و با بودجه هر پروژه حياتي است. علاوه بر اين، بهتر است زودتر انجام شود. هنگامي كه تصميم گرفتيد نرده هاي شيشه اي خود را در كجا نصب كنيد، تاريخي را تعيين كنيد كه مي خواهيد كار خود را شروع و تكميل كنيد.

 

با نگاه كردن به طرح هاي مختلف موجود، تحقيق را زود شروع كنيد و توجه داشته باشيد كه براي پروژه نرده شيشه اي شما چه چيزي براي شما مهم است. انواع مختلفي از سيستم هاي نرده وجود دارد. اينها شامل نرده هاي بدون قاب، بالكن هاي ژوليت، پست ها و سيستم هاي ريلي و غيره است.

 

فهرستي از نيازهاي خود و نمونه هايي از سبك هاي طراحي كه دوست داريد ايجاد كنيد. اين موارد را براي زماني كه پروژه خود را با تامين كنندگان بالقوه و تيم هاي نصب بحث مي كنيد حفظ كنيد.

 

براي نرده هاي خارجي، بايد مراقب بود كه هيچ غشاي ضدآب نشكند (بنابراين آب وارد ساختمان نشود)، اين ممكن است هنگام حفاري اتفاق بيفتد. همچنين در صورت استفاده از سيستم پايه مداوم در يك بالكن يا منطقه بام مسطح، در نظر گرفتن زهكشي مهم است.

 

همچنين بايد به تامين كنندگان و نصب كنندگان بالقوه اي كه مي خواهيد با آنها تماس بگيريد، نگاه كنيد. براي ساده‌تر كردن كارها، ممكن است بخواهيد با شركت‌هاي محلي تماس بگيريد كه هم مي‌توانند نرده‌هاي شيشه‌اي شما را تحويل دهند براي اينكار مي توانيد با شركت https://zymaco.net تماس بگيريد.

 

2. هميشه ايمني را در نظر بگيريد

 

 مواد اشتباه و روش‌هاي نصب نادرست نه تنها مي‌توانند پرهزينه شوند، بلكه مي‌توانند بسيار خطرناك نيز باشند. نرده بايد مانع از افتادن كسي از لبه يا ارتفاع شود. علاوه بر اين، الزامات قانوني در مورد نرده هاي شيشه اي وجود دارد كه بايد رعايت شود.

 

نرده هاي شيشه اي خارجي بايد حداقل 1.1 متر از محل ايستادن و نرده هاي شيشه اي داخلي حداقل 0.9 متر (از نقطه ايستادن) ارتفاع داشته باشند. بايد از شيشه ايمني استفاده شود.

 شيشه سفت شده (گاهي اوقات به آن شيشه ايمني مي گويند) وقتي شكسته شود، به جاي قطعات تيز بزرگتر، به قطعات كوچك شيشه تبديل مي شود.

پانل هاي شيشه اي بايد لمينت شوند (2 پانل شيشه اي كه با يك لايه پلاستيكي يا رزيني تاييد شده به هم متصل شده اند). فشار بارگذاري و ضخامت شيشه يكي ديگر از ملاحظات مهم است - اين اغلب به مكان، اندازه و نوع شيشه مورد استفاده، سيستم نرده و طرح انتخابي بستگي دارد.

نمي توان همه ملاحظات ايمني را با جزئيات پوشش داد. اين ملاحظات به مشخصات پروژه نرده شيشه اي، كاربرد، الزامات و مكان بستگي دارد.

اين امر باعث مي شود كه انتخاب تامين كنندگان و نصب كنندگان بالقوه اي كه انتخاب مي كنيد بسيار مهم تر شود. تامين كنندگان و نصب كنندگان بايد از الزامات مقررات ايمني نرده آگاهي كافي داشته باشند و بتوانند در اين زمينه به شما مشاوره دهند.

3. بررسي هزينه ها

 هزينه ها اغلب به سيستم و طراحي انتخابي شما بستگي دارد. به طور كلي هرچه پشتيباني فلزي در طراحي نرده كمتر باشد، شيشه ضخيم‌تر نياز دارد و اين باعث افزايش هزينه‌ها مي‌شود. همچنين، انتخاب شيشه كم آهن (سطح آهن پايين رنگ سبز-آبي را كه در شيشه هاي ضخيم تر آشكارتر است از بين مي برد) هزينه ها را افزايش مي دهد.

 بنابراين ممكن است ايده اي باشد كه بودجه را زودتر تعيين كنيد و هنگام بررسي گزينه هاي مختلف در دسترس، ذهن خود را باز نگه داريد.

در نهايت، شما بايد با تامين كننده و تيم نصب خود در محل ملاقات كنيد. پس از توافق با هزينه ها، مشخصات طراحي و تاريخ، محل آماده سازي، اندازه گيري ها براي توليد و نصب شيشه انجام مي شود.

 

با برنامه ريزي زودهنگام، رعايت استانداردهاي ايمني و حفظ ذهني باز هنگام بررسي گزينه هاي طراحي، نصب نرده شيشه اي در خانه يا فضاي تجاري شما مي تواند ساده باشد. به ياد داشته باشيد كه با رعايت مقررات ساختماني و ايمني، يك شركت نصب معتبر با تجربه و دانش گسترده مورد نياز براي نصب پروژه نرده شيشه اي مثل شركت زيما را انتخاب كنيد انتخاب كنيد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1011550766279814337?nic_v3=1a4Ehk1ea

https://sites.google.com/view/rayahume9/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/09/20/zymaco-9/

https://rayahume9.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/xj3w9o/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA_%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C_%D8%B2%DB%8C%D9%85%D8%A7/

https://myspace.com/rayahume9

https://en.gravatar.com/rayahume9

https://www.ted.com/profiles/38424098

https://www.behance.net/ashariya188

https://rayahume9.livejournal.com/profile/

https://coub.com/vianaridd4

https://www.twitch.tv/rayahume9

https://www.openstreetmap.org/user/RayaHume9

https://www.tripadvisor.com/Profile/77ashar

https://www.4shared.com/u/LS_P6Cs4/RayaHume9.html

https://www.indiegogo.com/individuals/30341602

https://www.mixcloud.com/RayaHume9/

https://www.sbnation.com/users/VianaRidd4

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۰۷ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

چگونه ادعاي شهرت كنيم

اصطلاح «حسن نيت» كه در گذشته به عنوان حق تجارت بين تجار و بازاريان شناخته مي شد، حقي است كه قانونگذار براي مستأجران اماكن تجاري وضع كرده است. طبق قانون سرقفلي با اجاره ماهانه متفاوت است و تقاضاي سرقفلي شرايط و ضوابط خاصي دارد. قبل از بررسي شرايط ادعاي سرقفلي، ضروري است ابتدا با انواع سرقفلي آشنا شويم.

1. سرقفلي واقعي: سرقفلي واقعي زماني تعيين مي شود كه ملك تجاري تأسيس شود و مالك بدون توجه به نوع تجارت، حق سرقفلي را به مستأجر اختصاص دهد. اين نوع سرقفلي با تسهيلات ملك تجاري همراه بوده و مبلغ واقعي سرقفلي در مدت اجاره از مستاجر دريافت خواهد شد.

2. سرقفلي فرضي: اين نوع سرقفلي در واقع حق كسب و پيشه است كه در نهايت موجب شهرت و افزايش اعتبار براي اموال تجاري مي شود. لازم به ذكر است كه حق سرقفلي مجازي در قانون موجر و مستاجر مصوب 1355 مشخص نشده است.

3. انتقال سرقفلي با سند ساده: اين نوع انتقال سرقفلي در بين دلالان بسيار متداول است و قرارداد اجاره بين مالك و مستاجر به صورت دستي تنظيم و يا به صورت چاپي در شركت ها ارائه مي شود.

https://bit.ly/3iaUTyE

4. انتقال سرقفلي با سند رسمي: اين نوع انتقال سرقفلي بين صاحب اماكن تجاري و مستاجر رسما و در دفترخانه اسناد رسمي صورت مي گيرد. طبق اين سند رسمي، در صورت ادعاي حسن نيت مستاجر، انتقال سرقفلي رسما انجام مي شود.

5. چگونه ادعاي شهرت كنيم

6. براي مطالبه سرقفلي طبق قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 به اين موضوع رسيدگي مي شود. به اين ترتيب اگر موجر با حكم تخليه اقدام به تخليه ملك كند در اين صورت اگر مستاجر بخواهد سرقفلي داشته باشد. مي تواند در زمان ارائه دادخواست تخليه يا پس از آن از صاحبخانه درخواست سرقفلي كند. . در اين صورت در جلسه دادگاه ميزان سرقفلي به نرخ روز محاسبه مي شود و مالك موظف به پرداخت اين مبلغ مي باشد. در اين دعاوي مستاجر خواهان و مالك ملك مدعي عليه است.

7. شرايط دعوي و دعاوي حسن نيت

8. عقد مبتني بر حق سرقفلي مبتني بر رضايت مستأجر و صاحب مال است. سرقفلي مربوط به اجاره املاك تجاري است و هيچكس نمي تواند براي املاك مسكوني و اداري سرقفلي در نظر بگيرد. شرايط اقامه دعوي و مطالبه سرقفلي به شرح زير است:

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_11.html

https://sites.google.com/view/asfuh-gyie-gdfgi-fok-gifh-goe/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9035552

https://medium.com/@narif67241/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-fe5ba7326776

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/12/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496345983/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/756cd2ff-52d2-f82f-12aa-5447e12129df/0ee76207d291100d9f161c65e9a0092b

https://app.box.com/s/o3g70hyocwsry5nwc0n1ghp476p1pc3b

https://telegra.ph/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-11-12

https://diigo.com/0qnahg

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/1a9646b90c2

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item482261272

https://successful-desert-bca.notion.site/bb2b2f6c043d43559f23915c1143f577

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2340535

https://penzu.com/p/d16c731b

https://writeupcafe.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/ufgulg.htm?13856=51638

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۳:۳۰ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

چگونه ادعاي شهرت كنيم

اصطلاح «حسن نيت» كه در گذشته به عنوان حق تجارت بين تجار و بازاريان شناخته مي شد، حقي است كه قانونگذار براي مستأجران اماكن تجاري وضع كرده است. طبق قانون سرقفلي با اجاره ماهانه متفاوت است و تقاضاي سرقفلي شرايط و ضوابط خاصي دارد. قبل از بررسي شرايط ادعاي سرقفلي، ضروري است ابتدا با انواع سرقفلي آشنا شويم.

1. سرقفلي واقعي: سرقفلي واقعي زماني تعيين مي شود كه ملك تجاري تأسيس شود و مالك بدون توجه به نوع تجارت، حق سرقفلي را به مستأجر اختصاص دهد. اين نوع سرقفلي با تسهيلات ملك تجاري همراه بوده و مبلغ واقعي سرقفلي در مدت اجاره از مستاجر دريافت خواهد شد.

2. سرقفلي فرضي: اين نوع سرقفلي در واقع حق كسب و پيشه است كه در نهايت موجب شهرت و افزايش اعتبار براي اموال تجاري مي شود. لازم به ذكر است كه حق سرقفلي مجازي در قانون موجر و مستاجر مصوب 1355 مشخص نشده است.

3. انتقال سرقفلي با سند ساده: اين نوع انتقال سرقفلي در بين دلالان بسيار متداول است و قرارداد اجاره بين مالك و مستاجر به صورت دستي تنظيم و يا به صورت چاپي در شركت ها ارائه مي شود.

https://bit.ly/3iaUTyE

4. انتقال سرقفلي با سند رسمي: اين نوع انتقال سرقفلي بين صاحب اماكن تجاري و مستاجر رسما و در دفترخانه اسناد رسمي صورت مي گيرد. طبق اين سند رسمي، در صورت ادعاي حسن نيت مستاجر، انتقال سرقفلي رسما انجام مي شود.

5. چگونه ادعاي شهرت كنيم

6. براي مطالبه سرقفلي طبق قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 به اين موضوع رسيدگي مي شود. به اين ترتيب اگر موجر با حكم تخليه اقدام به تخليه ملك كند در اين صورت اگر مستاجر بخواهد سرقفلي داشته باشد. مي تواند در زمان ارائه دادخواست تخليه يا پس از آن از صاحبخانه درخواست سرقفلي كند. . در اين صورت در جلسه دادگاه ميزان سرقفلي به نرخ روز محاسبه مي شود و مالك موظف به پرداخت اين مبلغ مي باشد. در اين دعاوي مستاجر خواهان و مالك ملك مدعي عليه است.

7. شرايط دعوي و دعاوي حسن نيت

8. عقد مبتني بر حق سرقفلي مبتني بر رضايت مستأجر و صاحب مال است. سرقفلي مربوط به اجاره املاك تجاري است و هيچكس نمي تواند براي املاك مسكوني و اداري سرقفلي در نظر بگيرد. شرايط اقامه دعوي و مطالبه سرقفلي به شرح زير است:

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_11.html

https://sites.google.com/view/asfuh-gyie-gdfgi-fok-gifh-goe/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9035552

https://medium.com/@narif67241/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-fe5ba7326776

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/12/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496345983/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/756cd2ff-52d2-f82f-12aa-5447e12129df/0ee76207d291100d9f161c65e9a0092b

https://app.box.com/s/o3g70hyocwsry5nwc0n1ghp476p1pc3b

https://telegra.ph/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-11-12

https://diigo.com/0qnahg

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/1a9646b90c2

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item482261272

https://successful-desert-bca.notion.site/bb2b2f6c043d43559f23915c1143f577

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2340535

https://penzu.com/p/d16c731b

https://writeupcafe.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/ufgulg.htm?13856=51638

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۵۳ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)