صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

آشنایی با ماکان آریا پارسا

آشنایی با ماکان آریا پارسا

 

اگر بتوانید موفقیت خود را کوتاه کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مسیر موفقیت دیگران را دنبال کنید که می توانند به هدف خود برسند و اشتباهات خود را تکرار کنند. در انجام این کار شکست بخورند و از شکست هایشان درس بگیرند.

ماکان آریا پارسا تدریس تجارت

   

    توصیه دکتر ماکان آریا پارسا به کارآفرینان: در هزینه های کم یا زیاد مراقب باشید. هر دو می توانند برنده باشند و به کار شما آسیب بزنند. سرمایه خود را عاقلانه به صورت نقدی در زمان مناسب پرداخت کنید.

 

ماکان آریا پارسا تجارت تدریس می کند

در مورد دکتر ماکان آریا پارسا زیاد شنیده ایم: برای موفقیت نه به ژن خوب نیاز دارید و نه پول زیادی! شاید این عبارت را از زبان اریک ریس (کارآفرین و نویسنده مشهور) شنیده باشید. به هر حال دکتر آریا پارسا و اریک ریس و دیگر افراد موفقی که فقط نتیجه تلاششان را می بینیم همگی به آن اعتقاد دارند.

اگر بتوانید موفقیت خود را کوتاه کنید، بهترین نتیجه این است که آن موفقیت ها باعث شود آنها از آنها پیروی کنند و اشتباه کنند که آنها را تکرار کنند و از شکست هایشان درس بگیرند. بنابراین، همانطور که اریک ریس می گوید، "موفقیت یک آموزش در پذیرش است و می توان آن را آموخت." در ادامه این مقاله از دکتر ماکان آریا پارسا صحبت می کنیم و نگاهی اجمالی به سفر موفقیت او داشته باشیم...

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

قبل از صحبت در مورد داستان موفقیت دکتر آریا پارسا، بد نیست با آنها آشنا شویم. دکتر آریا پارسا یک کارآفرین در کشور است که با راه اندازی کسب و کارهای مختلف در این زمینه فرصت های شغلی زیادی را برای جوانان کشورش به ارمغان آورد. به همین دلیل است که آنها یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به موفقیت در توسعه تجارت هستند.

آریا پارسا مردی 36 ساله است که تحصیلات خود را در رشته های مدیریت MBA و کارآفرینی دنبال کرد اما هیچ گاه دست از تحصیل نکشید و تمام تلاش خود را با علوم روز دنیا انجام داد. او نیز کم کم به همین ترتیب مانند دیگر کارآفرینان کشور با چالش ها و مشکلات فراوانی مواجه شد و برای کوتاه کردن مسیر موفقیت سایر کارآفرینان، کسب و کار خود را با آنها در میان گذاشت. توضیح کامل اشتباهات کارآفرینان در کسب و کار ماکان آریا پارسا را ​​در https://tn.ai/2546516 بخوانید.

اشتباهاتی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار باید از آنها اجتناب کرد

دکتر ماکان آریا پارسا به صاحبان مشاغل توصیه می کند که از یک سری اشتباهات اجتناب کنند تا سریعتر نتیجه بگیرند. این اشتباهات می تواند کمک زیادی به موفقیت سریع شما کند. اینجا چندتایی هستند ...

اول از همه، به یاد داشته باشید که شروع یک تجارت و تعهد با شرکای زیاد همیشه خوب نیست. دکتر ماکان آریا پارسا توضیح می دهد که در ابتدای کار خود در تجارت، به دلیل اشتیاق فراوان به این کار، ایده های خود را با افراد زیادی و در نتیجه شرکای زیادی در اطراف خود جمع کرده است. به همین دلیل توصیه می کنم که کسب و کار خود را با حداقل شرکا شروع کنید و مراقب باشید که شرکای خود را با تخصص های مختلف مورد نیاز خود انتخاب کنید.

اشتباه دیگری که باید مرتکب شوید این است که از راه اندازی کسب و کار خود اجتناب کنید. بهتر است خیلی سریع شروع کنید. البته به یاد داشته باشید که برای دریافت محصول خود تخفیف بدهید و کسب و کار شما تازه و نو باشد. اگر ارزش محصول شما کمتر از آنچه به نظر می رسد باشد، جلب اعتماد مشتریان بسیار دشوار است.

توصیه بعدی دکتر ماکان آریا پارسا به کارآفرینان این است که مراقب افزایش یا کاهش هزینه ها باشند. هر دوی این موارد می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند. پس پول خود را خرج کنید و در صورت نیاز پس انداز کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۰۲ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)