صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

دستگیره‌های عشق و راهکاری برای خلاصی از شر آنها

دستگیره‌های عشق و راهکاری برای خلاصی از شر آنها

دستگیره‌های عشق” در واقع چربی‌های اضافه در ناحیه پهلوها هستند و وقتی با لباس تنگ ترکیب شوند، منظره ناامیدکننده‌ای به وجود خواهد آمد. به طور کلی، سلول‌های چربی زمانی تجمع می‌یابند که بدن شما کالری زیادی دریافت کرده و به همان میزان کالری نسوزانده است. و با گذشت زمان، تجمع سلول‌های چربی در نواحی خاصی مانند دور کمر و باسن، قابل توجه می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم به شما 5 راهکار برای لاغری شکم پهلو ارائه نماییم تا هرچه زودتر از شر دستگیره‌های عشق‌تان خلاص شوید! اما ابتدا باید این نکته را یادآور شویم که خلاص شدن از چربی‌های اضافی به صورت موضعی کار بسیار دشواری است. در واقع توصیه اصلی ما به شما این است که از همان روش‌های کسل‌کننده کاهش وزن قدیمی پیروی کنید و به طور کلی بر روی سالم ماندن‌تان تمرکز کنید.اما به هر حال، اگر همچنان به دنبال راهکاری برای لاغری شکم پهلو یتان هستید، با ما همراه باشید.

خب در ابتدا باید بگوییم که در واقع،

http://gg.gg/18yjqq

چربی‌های شکمی دو نوع هستند:

چربی‌های احشایی که در حفره شکمی ذخیره می‌شوند و چربی‌های زیرجلدی که اغلب ما آن را به عنوان چربی شکمی می‌شناسیم! احتمالا متوجه شدید که چرا می‌گوییم خلاص شدن از چربی‌های شکم و پهلو به این آسانی‌ها نیست چرا که برای مبارزه با دستگیره های عشق‌تان باید هر دو نوع چربی را از بین ببرید. اما نگران نباشید، ترفندها، غذاها و تمرینات خاصی وجود دارد که می‌تواند به شما در کاهش دور شکم و پهلو کمک کند و چربی‌های احشایی و زیر جلدی را از بین ببرد. این را هم باید بگوییم که ورزش‌هایی مانند دراز و نشست یا کرانچ معکوس، به خودی خود چربی‌ها را کم نمی‌کند و حتی بزرگترین عضلات شکم را نیز از لایه‌های چربی بیرون نمی‌آورند.

پس راز داشتن یک کمر باریک در چیست؟ در واقع، تغییرات کوچکی مانند داشتن یک سبک زندگی ساده، کاهش سطح استرس یا انجام تمرینات HIIT چربی سوزی و ننشستن برای یک مدت طولانی، می‌تواند تاثیرات بزرگی را به همراه داشته باشد. همین تغییرات کوچک می‌تواند در داشتن کمری باریک، کمک بزرگی باشد، امتحان کنید.میتوانید لاغری شکم با سشوار رو مطالعه کنید

منبع : مجله میم

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Kurtis%20Mclea

https://www.openstreetmap.org/user/Kurtis%20Mclea

https://mimdotir.wordpress.com/2024/01/27/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%85/

https://old.reddit.com/r/business/comments/1ac9t75/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D9%85%DB%8C%D9%85/?

https://new.express.adobe.com/webpage/WYrf38byZQVvO

https://www.pinterest.com/kurtismclea/

https://active.popsugar.com/@KurtisMclea2/profile

https://www.behance.net/kurtismclea

https://www.evernote.com/shard/s363/sh/adf64ef6-55a4-57f6-f54e-b1111889cb77/RxN413sZYksD5V2h2LXDIds0sryfCX8Mo049e5OMruxBNXnCuYbeyKyu9w

https://disqus.com/by/kurtismclea/about


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۰:۲۹ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)