صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

چگونه از طریق تاسیس کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد میلیاردر شویم؟

عنوان: چگونه از طریق تاسیس کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد میلیاردر شویم؟

 

 

چگونه یک کلینیک زیبایی راه اندازی کنیم و از آن به درآمد میلیاردی برسیم؟ امروزه شبکه های اجتماعی بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است به همین دلیل عمل های زیبایی و کارهای زیبایی پوستی در کشورمون عادی سازی شده است، تقاضا برای درمان‌ها و خدمات زیبایی در ایران زیاد شده است و این بازار برای شروع بازاری سودآور است. در ضمن منظور از انجام درمان های زیبایی صرفا عمل زیبایی نیست. مراقبت های پوستی، پاکسازی پوست، انجام انواع لیزر، همچنین لیزر موهای زائد نیز شامل آن میشود.

در یک آمار جهانی، گزارش وضعیت صنعت فدراسیون ملی مو و زیبایی (NHBF) برای سال 2021 نشان داد که 40? از مشاغل سالن ها و زیبایی برای رشد خود برنامه ریزی می کنند.

اما نکته کلیدی برای موفقیت یک سالن زیبایی این است که در کنار ارائه درمان های بی عیب و نقص، تجربه ای آرامش بخش و لذت بخش را نیز به مشتریان خود ارائه دهد.

این می تواند برای کسب و کارهای جدید گیج کننده باشد، اما نگران نباشید. شرکت کارمانیا طب در هر چیزی که در مورد سالن زیبایی اعم از اجاره محل، تهیه تجهیزات و پرداخت حقوق کارکنان که باید بدانید، به شما کمک میکند.

برای یافتن نکات و ترفندهای روز و جدید برای افتتاح یک سالن زیبایی و چگونگی راه اندازی یک کسب و کار موفق  و میزان درآمد کلینیک زیبایی پس از راه اندازی، ادامه این مطلب را بخوانید.

 

ایده های راه اندازی کلینیک یا سالن زیبایی 

 

هنگام راه اندازی یک کسب و کار زیبایی، باید یک سوال کلیدی را در نظر بگیرید. کدام خدمات زیبایی درمانی را به مشتریان ارائه خواهید داد؟

سالن‌ها و کلینیک ها می‌توانند طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه دهند، اما در اینجا فقط چند مثال برای شما آورده شده است:

  • مانیکور و پدیکور
  • میکروبلیدینگ ابرو، نخ یا فرم دادن
  • درمان های مو مانند سفید کردن محل رشد موهای زائد، اپیلاسیون و یا لیزر موهای زائد (درصورت داشتن لاین حذف موهای زائد و خرید لیزر مو برای کلینیک خود)
  • ماساژ، از ماساژ بدن گرفته تا بافت های عمیق پوستی و صورت
  • خدمات برنزه کردن مانند اسپری برنزه کننده یا تخت های برنزه
  • درمان های تخصصی مو مانند اکستنشن مو، صاف کردن شیمیایی، خشک کردن مو یا سشوار برزیلی
  • درمان های زیبایی تخصصی مانند بوتاکس یا کاهش سلولیت
  • میکاپ و شینیون حرفه ای

به یاد داشته باشید، در این صنعت جلوتر ماندن از روندهای فعلی و رقبا بسیار کلیدی است. برای مثال اگر در هنر ناخن تخصص دارید اما سبک جدیدی را که همه می‌خواهند امتحان کنند را ارائه نمی‌دهید، و در رقابت شکست می‌خورید، پس آماده باشید که فهرست‌های درمان خود را هر از چند گاهی اصلاح کنید.

برخی از سوالات اضافی که از خود در مورد کلینیک زیبایی میپرسید عبارتند از:

  • تعداد فزاینده ای از مردان اکنون به دنبال درمان های تخصصی بهداشت و زیبایی هستند، آیا می خواهید سالن شما مردان، زنان یا هر دو را جذب کند؟ شما باید درمان، برندسازی و بازاریابی خود را بر این اساس تنظیم کنید که هم مردان و هم بانوان را جذب سالن خود کنید.
  • چقدر پول برای کسب و کار خود می خواهید خرج کنید؟ تجهیزات مورد نیاز برای درمان های اساسی مانند مانیکور و پدیکور چند صد هزار تومان هزینه دارد، در حالی که خرید لیزر مو ممکن است میلیون ها یا حتی میلیاردها هزینه داشته باشند.
  • آیا می خواهید در کنار ارائه خدمات محصولی نیز بفروشید؟ فروش محصولات زیبایی کنار ارائه خدمات شما، جریان درآمد دیگری را به شما اضافه می کند، اما باید برای به دست آوردن این درآمد سرمایه گذاری بیشتری کنید.

 

انجام تحقیقات بازار برای کلینیک زیبایی

 

هنگامی که راه اندازی کسب و کارِ کلینیک زیبایی را در ذهن دارید، بسیار مهم است که قبل از متعهد شدن به آن، قابلیت و شانس موفقیت آن را ارزیابی کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید بررسی کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. سپس می توانید از این برای انجام تحقیقات بازار و کسب بازخورد در مورد ایده خود از مشتریان هدف خود استفاده کنید.

اینترنت میتواند ایده بسیار خوبی برای تحقیقات شما باشد، اما نباید تحقیقات میدانی را نیز فراموش کرد.

 

انتخاب نام سالن و کلینیک زیبایی

 

نامگذاری بخشی سرگرم کننده اما دشوار است. البته، شما باید نام کسب و کار خود را دوست داشته باشید، نام به اندازه ای مهم است که به عنوان یک نمایش دقیق از تصویر برند شما عمل کند.

ایده نام سالن زیبایی:

  • به کلماتی که در مورد سالن خود و خدماتی که ارائه می دهید فکر می کنید و زمانی که کلمه ای در مورد سالن و خدمات خود به ذهنتان خطور می کند فهرست کنید. خودتان را محدود نکنید؛ همه چیز را روی کاغذ بیاورید. سپس سعی کنید آنها را به روش های جالبی ترکیب کنید، مترادف آنها و غیره را بررسی کنید.
  • سعی کنید نام یا نام مستعار خود را در نام سالن بگنجانید.
  • سعی کنید نام شهر یا شهرستانی که در آن مستقر هستید به صورت اصطلاح یا نامی مستعار را در نام سالن خود بگنجانید.
  • اجناس‌ و خدمات مربوط به سالن را فهرست کنید. آیا هر کدام نام خوبی دارند؟ میتوانید با کمی تغییر از آنها نیز استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، نام کلینیک زیبایی شما باید این ها را باشد:

  • خاطره انگیز
  • منحصر به فرد (شما نمی خواهید مشتریان، شما را با تجارت دیگری اشتباه بگیرند)
  • خواندن، املا و تلفظ آسان نام شما
  • برای مخاطب هدف شما جذاب باشد.
  • برای استفاده به عنوان نام شرکت و برند شخصی در دسترس است
  • نام شما برای استفاده به عنوان نام دامنه وب سایت موجود است.

هنگامی که نام کامل را انتخاب کردید، باید آن را به طور رسمی ثبت کنید تا از نام برند شما سو استفاده نشود.

 

نوشتن طرح اولیه کسب و کارِ سالن زیبایی شما

 

نوشتن طرحِ کسب و کار کلینیک و سالن زیبایی به شما کمک می کند تا هر جنبه ای از اداره سالن خود را ترسیم کنید، از استراتژی بازاریابی و برنامه های استخدام درمانگر گرفته تا مشکلات مالی.

 

هزینه افتتاح سالن زیبایی چقدر است؟

 

همانطور که قبلاً گفته شد، از همان ابتدا باید مبلغ قابل توجهی را در سالن و کلینیک زیبایی خود سرمایه گذاری کنید. هزینه های کلیدی که با آن روبرو خواهید شد عبارتند از:

  • خرید یا اجاره محل کلینیک زیبایی شما
  • تجهیز سالن از لحاظ زیبایی بصری و دکوراسیون
  • خرید و اجاره تجهیزات و دستگاه های زیبایی، ابزار و محصولات
  • پرداخت حقوق کارکنان

وقتی صحبت از هزینه‌های راه‌اندازی سالن زیبایی و یا کلینیک زیبایی می‌شود، کاملا بستگی به موارد بالا دارد.

به دلیل متغیر بودنِ قیمت ها در کشور، شما میتوانید برای برآوورد هزینه های خود از مشاوران شرکت کارمانیا طب بهره ببرید، باید در نظر بگیرید که مشاوران شرکت کارمانیا طب با در نظر گرفتن شرایط مالی شما بهترین پیشنهاد ها را برای راه اندازی کلینیک زیبایی به شما میدهند، این شرکت بسیار صادقانه و شفاف و بدون هیچ هزینه ای این کار را برای شما انجام میدهد. همچنین شرکت کارمانیاطب بهترین قیمت دستگاه های زیبایی را در ایران در اختیار کلینیک داران قرار میدهد، این شرکت واردکننده ی تجهیزات ِ کلینیک زیبایی به ایران هستند.

اما در مورد هزینه ها نیز باید تا حد امکان آماده اتفاقات غیر مترقبه باشید. همیشه یک بودجه اضطراری برای آنچه که قابل پیشبینی نیست در نظر بگیرید.

 

تامین بودجه کلینیک زیبایی یا سالن زیبایی

 

پرداخت هزینه برای راه اندازی یک سالن زیبایی با پول خود همیشه یک گزینه ممکن نیست. بنابراین طیف وسیعی از راه‌ها وجود دارد که کارآفرینان زیبایی می‌توانند برای افتتاح یک سالن بودجه کسب کنند.

ما می دانیم که تامین مالی چقدر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ??اهمیت دارد، بنابراین تصمیم گرفتیم این کار را برای شما انجام دهیم. تامین بودجه ممکن است بسیار دشوار باشد ولی شما برای این کار میتوانید از وام های بانکی استفاده کنید، در نظر داشته باشید دریافت وام های بانکی به تازگی بسیار سخت و دشوار شده است و نیاز به ضامن معتبر، گردش مالی زیاد در بانک و... میباشد، در ضمن برا وام های بانکی سود های زیادی در نظر گرفته میشود.

شرکت کارمانیا طب برای این موضوع نیز راهکار مفیدی برای کلینیک داران در نظر گرفته است، که میتوانند تمام تجهیزات زیبایی و پزشکی خود را قسط بندی کنند و آن را به صورت قسطی بپردازند، این امکان برای تمام کسانی که قصد راه اندازی کلینیک زیبایی دارند فراهم است که بدون هیچ سود و ضامنی دستگاه های زیبایی خود را اقساطی خریداری کنند.

 

 

 

خرید دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی

 

امروزه دستگاه های زیادی برای راه اندازی کلینیک زیبایی وجود دارند که خدمات زیادی به مشتریان میدهند.

اگر در کلینیک خود قصد ارائه خدمات موهای زائد دارید میتوانید از دستگاه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد مشتریان استفاده کنید مشاوران همچنین شرکت کارمانیا طب آماده هستند که انواع دستگاه های پرفروش دنیا را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین میتوانید با مراجعه به سایت کارمانیا طب اطلاعات زیادی در مورد خرید لیزر تیتانیوم بدست بیاورید، همانطور که اکثر کلینیک داران میدانند این دستگاه بهترین جوابدهی و قیمت را در نوع خود دارد که شرکت کارمانیا طب ارزان ترین قیمت دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم را در ایران دارد، برای خرید دستگاه تیتانیوم میتوانید کلیک کنید.

همچنین شما میتوانید تمام دستگاه های زیبایی خود از جمله دستگاه هایفو، لیزر کیوسوئیچ (دستگاه پاک کننده تتو) ، دستگاه RF فراکشنال، انواع دستگاه های لاغری موضعی و دستگاه  پاکسازی پوست و... را با بهترین قیمت در ایران از این شرکت تهیه کنید.

 

به عنوان صاحب کلینیک زیبایی چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

 

پولی که به خانه می برید به مبلغی که برای خدمات خود هزینه میکنید بستگی دارد، درآمد شما در مقابل هزینه هایی که پرداخت می کنید قرار دارد. بنابراین، قیمت‌هایی که برای درمان‌های خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم هستند، آنها باید پتانسیل کسب سود را داشته باشند، در حالی که برای مشتری هدف شما جذاب باشند.

وقتی صحبت از درآمد به میان می‌آید، در انگلستان سالن‌های زیبایی از حداقل 3000 پوند در ماه برای صاحبان خود درآمد دارند، بنابراین بسته به اندازه سالن خود، می‌توانید پتانسیل درآمد سالن شخصی خود را بررسی کنید. در انگلستان اگر سالن خود را به خوبی اداره کنید، می توانید 50000 تا 100000 پوند یا بیشتر درآمد کسب کنید.(این مبلغ تو انگلستان هم ماورایی است.)

با این حال، نباید انتظار داشته باشید که فوراً سود کنید. این احتمال وجود دارد که ماه‌ها، حتی سال‌ها بگذرد تا اینکه شما شروع به دریافت پول بیشتری نسبت به پرداختی یا سرمایه‌گذاری در اداره سالن خود کنید. اما ناامید نشوید شما هر فرصتی برای کسب سود فوق العاده پس از تاسیس دارید. شما فقط باید صبور باشید و سخت کار کنید و با شرکت کارمانیاطب برای مشاوره در مورد درآمد خود در ارتباط باشید.

 

منبع: karmaniateb.ir

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۱:۳۵ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)