صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

اسنپ مارکت محصولات تبریک را ارزان تر به خانه شما می آورد

اسنپ ??مارکت محصولات تبریک را ارزان تر به خانه شما می آورد!

 

این روزها با وجود گسترش خرید اینترنتی، دیگر خرید حضوری در خارج از کشور آسان نیست. هیچ کس نمی خواهد زمان زیادی را صرف چند خرید ساده کند. خریدهای حضوری و سختی ها آدم را یاد داستان ادیسه هومر می اندازد. سختی هایی که اولیس، قهرمان این داستان برای رسیدن به خانه باید متحمل شود، شاید خرید کمی باشد.

 

بیچاره اولیس در دریاهای طوفانی گرفتار شد، با غول جنگید، با جادوگری روبرو شد، شاهد مرگ همراهانش بود و بیست سال بعد به خانه بازگشت. یک خرید مجازی می تواند جای شما را از جایگاه اولیس بیچاره بگیرد تا خواستگارانی که مدت هاست در خانه اولیس را می زنند و می خورند و به عشقشان توجه نمی کنند.

 

اسنپ ??مارکت می تواند این امکانات رفاهی و سرگرمی را برای شما فراهم کند. شما می توانید به راحتی خرید خود را در خانه انجام دهید و بدون هیچ زحمتی آن را در خانه نگهداری کنید.

 

انواع محصولات تبریک را از اسنپ مارکت خریداری کنید

 

شرکت تبرک فعالیت خود را در سال 1377 با تولید رب گوجه فرنگی آغاز کرد. اما این تازه شروع این برند بود. متعاقب آن سال ها شرکت تبرک به تولید اقلام غذایی روی آورد. این محصولات را می توانید در سایت اسنپ مارکت پیدا کنید. محصولاتی مانند رب گوجه فرنگی، سس، کنسرو، روغن و نوار بهداشتی. در ادامه با محصولات شرکت تبرک بیشتر آشنا خواهید شد.

رب گوجه فرنگی تبریک از سوپرمارکت اسنیپ

 

رب گوجه فرنگی توبارک یکی از محصولات معروف این برند می باشد. این محصول را می توانید در سایزهای مختلف از سایت اسنپ مارکت خریداری کنید; به عنوان مثال در سایزهای 4 کیلوگرمی، 1.5 کیلوگرمی، 800 گرمی و 400 گرمی. قیمت رب برکت 800 گرمی 19500 تومان و رب 400 گرمی آن 38000 تومان است که می توانید با 25 درصد تخفیف 28500 تومان خریداری کنید.

کمپوت و کنسرو را تبریک می گویم

 

انواع کمپوت و کنسرو را می توانید از برند تبرک خریداری کنید. کنسرو لوبیا با قارچ، کنسرو خوراک بادمجان، کنسرو نخود سبز، کنسرو مخمر ماکارونی، کنسرو ذرت شیرین، کمپوت گیلاس، کمپوت گیلاس و کنسرو کشک لوبیا از جمله محصولاتی است که این شرکت تولید می کند.

تبریک می گویم

https://www.alef.ir/news/4001218019.html

 

 

یکی دیگر از محصولات برکتی که می توانید از سایت اسنپ مارکت خریداری کنید، انواع سس های برکتی است. تبرک سس های مختلفی تولید می کند. سس هایی مانند سس فرانسوی، سس مایونز، سس کچاپ و سس سالاد.

محصولات آرد

 

همچنین می توانید به انواع محصولات آردی با برند تبرک دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال بیسکویت، کیک، ویفر و میخک توسط برند تبرک تولید و عرضه می شود و در اسنپ مارکت قابل خریداری است.

محصولات سلولزی

 

شرکت تبرک تنها به محصولات غذایی بسنده نمی کند. محصولات غیر خوراکی و سلولزی نیز توسط این شرکت عرضه می شود. محصولاتی مانند دستمال توالت، دستمال کاغذی و نوار بهداشتی.

 

چیز های دیگر

 

اگر بخواهیم لیست محصولات تبریک را ادامه دهیم می توان به موارد دیگری اشاره کرد. روغن، پنیر پیتزا، مربا، سرکه و سویا از دیگر محصولات این شرکت است.

محصولات تبریک گشاد را با تخفیف در اسنپ مارکت بخرید

 

اگر ارادت خاصی به محصولات تبریک دارید و می خواهید مکانی را پیدا کنید که بتوانید محصولات مورد علاقه خود را با تخفیف بفروشید، به اسنپ مارکت مراجعه کنید. تنوع تخفیف ها در اسنپ مارکت بسیار زیاد است. کلیه تخفیفات روزانه اعم از هفتگی و ماهانه.

 

علاوه بر تمامی این طرح های تخفیفی، می توانید محصولات تبرک را در اولین خرید خود از اسنپ مارکت با ارسال رایگان درب منزل نگهداری کنید. یعنی نه تنها دسترسی آسانی به محصولات دلخواه خود دارید، بلکه نیازی به پرداخت هزینه برای ارسال و دریافت محصول خود ندارید. اگر برای اولین بار قصد خرید از هایپرمارکت اسنپ را دارید پیشنهاد می کنید از کد تخفیف 25 هزار تومانی استفاده کنید.

با اسنپ مارکت خرید حضوری را کوتاه و لذت بخش کنید

 

شاید تصور کنید که مقایسه زندگی اولیس با خرید حضوری اغراق آمیز است. اما یک دقیقه صبر کنید. فقط فرآیند خرید حضوری را با خرید مجازی مقایسه کنید.

 

باید لباس بپوشی، وقتی موهایت را مرتب می کنی و به ظاهر وقف می کنی، اگر ماشین در اتوبوس و مترو در شلوغی است، راه حلی دیوانه وار دنبال کن، اگر ماشین خالی است، آن را در ترافیک بار کن. یکی پس از دیگری آه بکشید و به هر جای خالی که برای جای پارک پیدا کردید عجله کنید. با این شرایط باز هم فکر می کنید خرید حضوری راحت تر از خرید مجازی است؟

 

اسنپ ??مارکت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با پوشیدن لباس خواب صورتی، خمیازه کشیدن و تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود، با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید و سپس کمی بعد آن ها را انجام دهید. ببرش خونه.

 

خرید حضوری مانند سفر اولیس 20 سال طول نمی کشد، اما در دنیای شلوغ امروزی، یک دقیقه وقت تلف کردن است. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. شاید دیگر هرگز به خرید حضوری فکر نکنید.

محصولات تبریک افسانه ای را با اسنپ مارکت بخرید

 

اگر بخواهید به راحتی می توانید از انواع نعمت ها استفاده کنید. rru غ n، arb گ w ج he، shv ی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۰:۰۲ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)