صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران

مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران

 

برای ارائه خدمات زیبایی در سالن ، تجهیزات اولیه برای هر سالن در دسترس است. برخی از این دستگاه ها شامل موارد زیر است.

 

تجهیزات اداری برای آرایشگری

لازم است برای ضبط جلسات مشتریان و هماهنگی های لازم با آنها ، از دستگاه کارت خوان ، تلفن ، تجهیزات اداری اولیه و میز تحریر برای محل پذیرش استفاده کنید. مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران.

 

دکوراسیون صندلی و پذیرایی

با طراحی یک دکوراسیون جذاب برای فضای نشیمن که متناسب با نمای کلی سالن شما باشد ، می توانید مشتریان را به زیبایی سالن جلب کنید و همچنین مجهز به مبلمان راحت باعث می شود مشتریان منتظر بمانند تا کتاب بخوانند و چای بنوشند یا قهوه راحت است.

 

اقلام خرده فروشی یا قفسه محصولات

به راحتی می توانید لوازم آرایشی را با قرار دادن آنها روی قفسه نزدیک محل پذیرایی تبلیغ و بفروشید. بسته به مدل آرایشگاه خود ، قفسه های دیواری ، یک صفحه نمایش رایگان یا یک قفسه در کنار یک میز مخفی ایجاد کنید.

 

لباس آرایشگاه

یونیفرم یا پیش بند کشیده می تواند استایل شما را هماهنگ نگه دارد و لباس های روزمره شما را از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مورد استفاده در دوره های زیبایی محافظت کند. همچنین ممکن است لازم باشد تجهیزات محافظتی مانند دستکش لاتکس را در آرایشگاه تهیه کنید.

 

تجهیزات شستشوی آرایشگاه

برای شستن حوله و لباس آرایشگاه به ماشین لباسشویی و خشک کن نیاز است. مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران.

 

مدل موهای کوتاه برای آرایشگران

مدل موهای کوتاه برای آرایشگران

شورت آرایشگری

تیغه

مو سوز

اسپری مو

قیچی پیتا

خشک کن دست

تعدادی شانه و برس

تجهیزات آرایشگری

تایمر

فویل

شلوارهای زنانه

دستکش

برس رنگ مو

کاسه برای رنگ مو

آب میوه گیری لوله رنگی

دستمال کاغذی رنگ کنید

لوازم جانبی مانیکور و پدیکور

سوهان

ناخن گیر

ضد عفونی کننده

لهستانی (بافر)

عقیم سازی شیشه

قفسه لاک آرایشگری

آرایشگری

شن ل

حوله

آینه دستی

صندلی کودک

انواع پیش بند آرایشگاه

تجهیزات آرایشگری برای خانم ها

تجهیزات آرایشگری

تجهیزات آرایشگری

تجهیزات آرایشگری برای زنان شامل دسته های مختلفی است ، به عنوان مثال ، می توان به تجهیزات لازم برای رنگ مو ، اتاق استراحت ، لوازم جانبی کوتاه ، تجهیزات رنگ آمیزی مو ، آرایش مو ، آرایش صورت ، مبلمان و مبلمان مغازه و همچنین تجهیزات مانیکور و پدیکور اشاره کرد.

مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران

تجهیزات مورد نیاز برای بخش رنگ مو آرایشگاه

آرایشگاه مهمترین وسیله ای است که برای بخش رنگ مو در آرایشگاه خود نیاز دارید. علاوه بر آرایشگری ، سشوار ایستاده و قفسه هایی برای تنظیم رنگ مو از دیگر ابزارهای مهم مورد استفاده در رنگ مو در آرایشگاه است. آرایشگری که انتخاب می کنید باید کاملاً راحت باشد و در حین استفاده به گردن و سایر قسمت های بدن آسیب نرساند. برای تکمیل این قسمت از آرایشگاه ، همچنین به یک کاسه رنگ مو ، برس رنگ مو ، فویل ، دستکش ، دستمال های رنگ آمیزی ، رنگ لوله فشار ، کلیپس و تایمر نیاز دارید.

 

تجهیزات لازم برای مانیکور و پدیکور

بخش مانیکور و پدیکور یکی از محبوب ترین قسمت های هر آرایشگری است. برای این قسمت از آرایشگاه خود ، به ابزار و تجهیزات مختلفی از جمله صندلی مانیکور ، میزهای مانیکور ، صندلی پدیکور ، صندلی چرخدار ، صندلی پدیکور ، صندلی مشتری ، ضد عفونی کننده ، ضدعفونی کننده شیشه ، صیقل دهنده (بافر) نیاز دارید.) ، ماشین اصلاح ، ناخن گیر و قفسه نمایش برای لاک ناخن. به یاد داشته باشید که صندلی که می خرید استانداردهای لازم را دارد. زیرا ناخن های کار شما قرار است ساعت های طولانی روی این صندلی بنشینند. بنابراین ، طراحی صندلی آرایشگری نباید به گونه ای باشد که باعث آسیب به بدن شود.

لوازم ارایشگاه مردانه

 

ابزارهای لازم برای آرایش صورت و مو

برای اینکه این قسمت از آرایشگاه با سایر سالن های زیبایی متفاوت باشد ، لوازم جانبی را ارائه دهید که کیفیت عالی دارند. لوازم آرایشی ، صندلی های آرایش ، قیچی و پیش بند ، تعدادی شانه و برس ، سشوار ، قیچی پیتا ، فر کننده مو ، اسپری مو و تیغ از جمله ابزار و لوازم مورد نیاز قسمت آرایش صورت و مو است.

 

مبلمان و اثاثیه آرایشگری

از جمله وسایلی که می تواند بر دکوراسیون و رنگ آمیزی صحیح سالن زیبایی شما تأثیر بگذارد ، مبلمان و لوازم آرایشگری است. همانطور که می دانید خدمات تراشیدن بخش عمده ای از خدمات سالن های زیبایی را تشکیل می دهد. بنابراین در انتخاب لوازم جانبی این قسمت از سالن زیبایی خود دقت کنید. فضای بزرگ این قسمت از سالن زیبایی شما را ملزم به تهیه مبلمان مقرون به صرفه برای این قسمت از فضای خود می کند ، مبلمان خریداری شده باید با تمام دکوراسیون آرایشگاه شما هماهنگی خوبی داشته باشد. سایر موارد موجود در این بخش شامل یک نمای کلی است. مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۱۴ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)