صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

قاب عكس چوبي ؛ يك دكوري تزئيني

ما هميشه مي خواهيم افراد و لحظاتي كه نقش مهمي در زندگي ما دارند را به خاطر بسپاريم. اين لحظات كه با عكاسي جاودانه مي شوند در قاب عكس قرار گرفته و در نمايان ترين نقاط خانه قرار مي گيرند. قاب عكس چوبي به دليل متريال گرم و اصيل خود هبچ گاه محبوبيت خود را در دكوراسيون از دست نمي دهد. از همين روي ، در اين مقاله قصد داريم به اين قاب همه پسند و ساده بپردازيم.

قاب عكس چوبي ؛ يك دكوري تزئيني

قاب عكس چوبي يك دكوري تزئيني است. نحوه ارائه آن به اندازه لحظات ثبت شده در داخل عكس مهم است. گزينه هاي قاب تزئيني در رنگ ها و مدل هاي مختلف موجود است. شما مي توانيد به راحتي در اين اكسسوري به گزينه هاي محصول مناسب براي هر سبك دسترسي داشته باشيد و تقريباً در هر نقطه از خانه مي توانيد از آن استفاده كنيد. شما مي توانيد عكس هاي خود را در اندازه هاي مختلف با قاب عكس چوبي به فضاي زندگي خود بياوريد. از اين اكسسوري مي توانيد به عنوان جايگزين نقاشي هاي قاب دار براي دكوراسيون خانه و محل كار خود استفاده كنيد.

قاب عكس چوبي ؛ يك اثر هنري

قاب عكس چوبي كه مي توانيد از آن براي تزئين خانه خود استفاده كنيد ، براي احاطه آثار هنري شما نيز ايده آل هستند. شما مي توانيد انواع قاب عكس چوبي شيك را روي ديوارها و مبلمان خود به نمايش بگذاريد.

شما مي توانيد متن و آثار تصويري را كه در محيط ديجيتال تهيه كرده ايد چاپ كنيد و آنها را با مدل هاي قاب عكس چوبي تركيب كنيد. همچنين مي توانيد چند قاب عكس مورد علاقه خود را خريداري كرده و كولاژ خود را روي ديوارهاي خانه ايجاد كنيد.

قاب عكس

هر فردي با توجه به محيطي كه در آن قرار دارد به زيبايي و دكور آن محيط اهميت مي‌دهد. يكي از اشياي دكوراتيو كه در هر جايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و چشم‌نوازي داشته باشد قاب عكس است. قاب عكس با يك فريم چوبي و يا قاب عكسي ديواري مي‌تواند به محل كار و يا خانه فرد زيبايي بخشد.

انواع قاب عكس

امروزه قاب عكس‌ها در سايز و مدل‌هاي متفاوتي عرضه مي‌شوند. يكي از جديدترين ترندهاي قاب عكس، مدل‌هاي چندتايي است. كه با طراحي شيك و مدرن يا گاها كلاسيك ارائه مي‌شوند سايز قاب عكس‌ها بسته به نوع آنها متغير است، نوع انتخابي مي‌تواند ديواري،  روميزي و حتي به صورت استند باشد.. در مقايسه با قاب عكس‌هاي ديواري و استند كه بزرگ‌تر هستند و در اتاق‌هاي بزرگ‌تري قرار مي‌گيرند، قاب عكس‌هاي روميزي براي محل كار كه فضاي كوچك‌تري دارند استفاده مي‌شوند. در مدل‌هاي روميزي مي‌توان حاشيه‌هاي تزئين شده‌ي آينه‌اي را مشاهده كرد كه در عين سادگي طرحي جديد و زيباست.


فريم قاب عكس

قاب عكس‌ها در كنار انواع مختلف، فريم‌هاي متفاوتي هم دارند كه اين موضوع به خودي خود در محيط  تاثيرگذار است. بطور مثال اگر قاب عكس براي اتاق كودك استفاده شود، استفاده از طريف رنگي شاد و فريم فانتزي و كودكانه مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي استفاده باشد. در صورتي كه براي اتاق پذيرايي و روي ديوار نصب شود بهتر است با يك فريم طلايي و يا سفيد جلا داده شود.


جنس قاب عكس

جنس قاب عكس‌ بر اساس نياز فرد انتخاب مي‌شود و روي قيمت آن تاثير مستقيم دارد. قاب‌ها در جنس مقوايي، پلي استر و چوبي عرضه مي‌شوند و جنس مقوايي آن نسبت به بقيه جنس‌ها قيمت كمتري دارد. جنس قاب در طول عمر يك قاب عكس وامكان گردگيري و شست‌وشو تاثير دارد. برخلاف قاب عكس‌هاي مقوايي، قاب عكس‌هاي چوبي قابل شست‌وشو است.

 

اين سوالات يا هزاران سوال ديگر پيش از انتخاب و خريد يك قاب عكس ممكن است به ذهن هر كدام ما برسد. همه ما مي‌دانيم كه يك عكس ارزش هزاران كلمه را دارد و در هيچ كجا تصوير يا قطعه‌اي هنري، واقعي‌تر از عكس وجود ندارد كه روي ديوار يا ميز خانه شما خودنمايي كند. دقت در انتخاب يك عكس، مي‌تواند علاوه بر شكوفايي هنري‌تان، شما را به ياد اعضاي خانواده و عزيزانتان بياندازد. از سويي ديگر، يك قاب عكس مي‌تواند مكمل تصوير انتخابي شما باشد و در جلب توجه به قطعه هنري شما كمك كند.

در انتخاب قاب عكس 2 نكته اساسي و مهم وجود دارد كه مي‌بايست هميشه به آن دقت شود:

  1. 1- ايجاد تناسب ميان قاب عكس و تصويري كه در آن نگهداري مي‌شود.
  2. 2- در نظر گرفتن مدل، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي كه قاب عكس در آن قرار مي‌گيرد.

در ادامه با ما همراه باشيد تا با انواع قاب عكس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا شويد.

انواع قاب عكس بر اساس نوع استفاده

 

قاب عكس ها در حالت كلي به دو دسته اصلي تقسيم مي‌شوند:

قاب عكس روميزي: از قاب عكس روميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان بر روي كنسول يا ميز كار خود استفاده كنيد تا هميشه حضور آن‌ها را در كنار خود حس كنيد. اين نوع از قاب عكس ها معمولاً براي نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت، مراسم و جشن‌ها استفاده مي‌شوند.

قاب عكس ديواري: يك تابلو ديواري كه به عنوان قاب عكس ديواري نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند در هر قسمتي از خانه شما آويزان شود. از اين نوع قاب عكس مي‌توانيد براي فريم بندي عكس‌هاي بزرگ خانوادگي، مناظر عكاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي كه با آن قصد تزئين ديوار خود را داريد، استفاده كنيد.

انواع قاب عكس بر اساس جنس

قدمت استفاده از قاب عكس به صدها سال قبل برمي‌گردد. اين محصول محبوب تا به امروز جذابيت خود را حفظ كرده و همچنان از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي نمايش خاطرات است. انواع قاب چوبي، PVC، فانتزي و... براي استفاده در دكور كاربرد دارند.

 

قاب عكس PVC: در اين مدل از ماده PVC براي بهبود مشخصات استفاده شده. پروفيل پي وي سي مقاومت بالايي دارد و در اثر ضربه آسيبي نمي‌بيند. از طرفي جلوه بسيار مدرن و شيكي در فضا ايجاد مي‌كند.

قاب عكس چوبي: متريال طبيعي و اصيل چوب يادآور همان حس قديمي قاب عكسها است. شما مي‌توانيد اين مدل را در دو رنگ و چهار سايز متنوع به صورت آنلاين سفارش دهيد.

 

قيمت قاب عكس

قيمت قاب‌ها با توجه به جنس و ابعاد متفاوت هستند. بالاتر در قسمت مدلها، با انتخاب مدل مورنظر مي‌توانيد قيمت را مشاهده كنيد. قابل ذكر است كه قيمت قاب‌هاي عكس پرينت، به همراه عكس چاپ شده درون آن است. و براي چاپ عكس هزينه جداگانه‌اي پرداخت نمي‌كنيد.

كاربرد قاب عكس در دكوراسيون

انواع قاب‌ها را مي‌توانيد براي نمايش خاطرات در دكور خانه استفاده كنيد. مدلهاي اين صفحه كاملا مناسب نصب روي ديوار هستند. اما اگر به دنبال قرار دادن عكستان روي ميز هستيد، به محصول قاب عكس روميزي مراجعه كنيد.

سفارش قاب عكس

قاب عكس سفيد دوست داريد، قهوه‌اي يا مشكي؟ بزرگ يا كوچك؟ PVC يا چوبي؟ تمام اين مدلها با چند كليك قابل سفارش هستند! كافي است يكي از مدلها را انتخاب كرده و عكس دلخواهتان را آپلود كنيد. سفارش شما در يك روز كاري توليد شده و به آدرستان ارسال مي‌شود.

يك قاب عكس شيك بايد قيمتي متناسب با متريال بكار رفته و ريزه كاري هاي آن باشد، پس بايد قيمت يك قاب را در نظر داشته باشيم كه نسبت به فروشگاه هاي ديگر گران تر نباشد. فروشگاه قاب نقاشي علاوه بر ارائه جنس مرغوب در پايتخت، قيمتهاي مناسب، علاوه بر آن تخفيف هاي ?? درصدي براي مشتريان عمده در نظر گرفته است.

براي همه ما جذاب است كه زيبا ترين لحظات زندگي مان را در يك قاب عكس ساده و چوبي، با حاشيه هاي زيبا قرار دهيم و در يك كنج خانه بگذاريم تا هر وقت نگاه مان به آن بيفتد، ياد لحظات زيبا در خاطرمان زنده شود. در لغت، قاب عكس را چهار چوبي حاوي يك عكس تعريف مي‌كنند.

سفارش آنلاين قاب عكس

 سفارش آنلاين قاب عكس ، روشي هوشمندانه است. چرا كه شما قاب عكس دلخواهتان را در كوتاه ترين زمان و با صرف هزينه ي كمتر دريافت مي كنيد. مخصوصاً كه زماني كه شما عجله داريد براي اين كه كار شما حتي از اين هم ساده تر شود، ما اين امكان را براي شما فراهم كرده ايم كه تصوير اثر هنري يا عكسي را كه مي خواهيد قاب نماييد، بارگذاري كنيد تا قبل از سفارش، اثر قاب شده ي خود را به صورت آنلاين مشاهده كنيد. شما در اين مجموعه عكس تون براي ما بفرستيد و در هر ابعادي بخواهيد ما چاپ مي كنيم.

 اكثريت قاب دكوراتيو ما قاب عكس طلايي ساده استفاده مي كنند. مجموعه قاب نقاشي مجموعه‌اي پويا و خلاق است كه همواره نوآوري را مهم‌ ترين سرمايه خود مي‌شمارد وجه تمايز ما با ساير همكاران، به‌ كارگيري شيوه‌هاي نوين، تجهيزات پيشرفته و اطلاعات به روز در راستاي ارائه هرچه بهتر آثار هنري مي‌باشد حتي شما مي توانيد خريد قاب بزرگ در اين فروشگاه انجام بديد اين مجموعه از حمايت و پشتيباني هنرمندان بزرگ كشور برخوردار بوده كه همواره همكاري با آنان از افتخارات اين گروه است و موفق به فروش قاب در سرتاسر ايران عزيز ميباشد ويكي از بهترين قاب سازي تهران و كرج در اين مجموعه علاوه بر  انواع قاب عكس، پاسپارتو در رنگ هاي مختلف را تهيه مي شوند و شما ميتوانيد در هررنگي بخواهيد سفارش بديد سايت قاب عكس آنلاين براي اين‌ك ه بتوانيد قاب عكس‌ها را به صورت آنلاين مشاهده كنيد؛ مراجعه به سايت قاب عكس آنلاين كه به وبسايت www.ghabonaghashi.ir شناخته شده است؛ ضروري مي‌باشد.

 اين وبسايت به صورت آنلاين و اينترنتي مشغول به فعاليت مي‌باشد. شما در هر زمان كه اراده كنيد مي‌توانيد به سايت مراجعه و محصولات را مشاهده كنيد. آن‌چه در اين وبسايت براي شما عزيزان به نمايش گذاشته شده است؛ انواع مدل قاب عكس زيبا و جذاب مي‌باشد. كيفيت؛ مرغوبيت؛ قيمت مناسب و ارزان؛ ارسال سريع و …. از جمله مواردي هستند كه مشتريان زيادي را براي خريد ترغيب مي‌كند. همچنين تنوع در طرح؛ سايز؛ رنگ و جنس محصولات بسيار قابل توجه مي‌باشد.

تمام قاب هاي زيباي ما به عنوان بهترين در رده خود انتخاب شده اند. قاب‌هاي. چوبي اين مركز به راحتي در پشت باز مي‌شوند و داراي آويزهاي فلزي هستند تا به آساني روي ديوار در هر دو فرمت افقي و عمودي آويزان شوند. قاب هاي طلايي ما سطحي براق دارند و مانند الماس مي درخشند، قاب هاي چوبي ظاهر و احساس بسيار اصيلي دارند.علاوه بر اين همه فريم هاي ما داراي شيشه اكريليك شفاف هستند كه به اين معني است كه وزن كمتري دارند و در صورت افتادن فريم در كف هيچ خطري براي خرد شدن وجود ندارد.

 شيشه اكريليك توسط لايه پلاستيكي در هر دو طرف محافظت مي شود تا ظاهري بي عيب و نقص و همان حسي را ايجاد كند كه وقتي محافظ پلاستيكي را از روي گوشي جديد جدا مي كنيد. شيشه اكريليك داراي خواص بازتابي مشابه شيشه است، اما زيباتر و شفاف تر است. شما مي توانيد براي خريد اينترنتي قاب عكس با شيشه اكريليك شفاف به قاب سازي اهواز مراجعه كنيد.شما مي توانيد تمامي قاب عكس هاي اشاره شده در اين مقاله را  مي توانيد از فروشگاه قاب نقاشي به شكل آنلاين و حضوري سفارش دهيد.

خريد اينترنتي قاب عكس مي تواند در هزينه هاي شما تاثير بگذارد، شما ديگر نيازي به مراجعه حضوري به خصوص در ايام كرونا را نداريد.اگر براي خريد قاب عكس در شيراز و يا اهواز اقدام كنيد مي توانيد با مراجعه به مراكز معتبر آنها را در اندازه هاي زير خريداري كنيد.

علاوه بر اين شما مي توانيد قاب عكس چوبي ساده را نيز به صورت سفارشي در اندازه هاي مختلف از مجموعه ما خريداري كنيد. قاب عكس هاي ما در اندازه ها، رنگ ها و سبك هاي مختلف توليد مي شوند تا يك ديوار عكس خيره كننده ايجاد كنند. شما مي توانيد با خريد اينترنتي قاب عكس، روي ديوار اتاق نشيمن، اتاق خواب يا آشپزخانه يك گالري خانوادگي براي خود ايجاد كنيد.چه به دنبال يك سفارش قاب عكس چند تكه باشيد يا يك قاب كادربندي ساده، ما آن را انجام مي دهيم، هر سبك و هر اندازه از قاب عكس را كه بخواهيد مي توانيد در هر زمان از مجموعه ما خريداري كنيد.براي خريد قاب عكس در هر كجا كه هستيد نگران نباشيد، ما مي توانيم تمامي نياز هاي شما را با كمترين تعرفه برآورده كنيم، مجموعه ما خدمات خود را به سراسر كشور ارائه مي دهد. اين روزها خريد اينترنتي قاب عكس ايده آل ترين گزينه براي خريداران مي تواند باشد.

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1090363759758411265

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Ghabonaghashi

https://sites.google.com/view/laibafinch4/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/29/ghabonaghashi/

https://laibafinch4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/x0japv/httpsghabonaghashiir/

https://myspace.com/laibafinch4

https://en.gravatar.com/laibafinch4

https://www.ted.com/profiles/37846805

https://www.behance.net/ashariya120

https://laibafinch4.livejournal.com/profile/

https://coub.com/laibafinch4

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۶:۰۶ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)