صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

مرتب كردن كانال تلويزيون ال جي

يكي از منوهاي پيچيده و كمي سخت در تلويزيون اما منوي بسيار پركاربرد، منوي ويرايش يا مديريت كانال است. البته استفاده از گزينه‌هاي اين منو و جا به جا كردن كانال‌ها و اعمال ويرايش بر روي آنها نياز به حوصله دارد و ممكن است كمي خسته كننده به نظر برسد، اما سعي كرديم در اين راهنما اين تنظيمات را به طور كامل توضيح دهيم تا ساده‌تر بتوانيد از اين منوي كاربردي استفاده كنيد.

منوي ويرايش يا مديريت كانال ها در تلويزيون LG

اين منو شامل چند گزينه است كه تقريبا تمامي آنها كاربردي و مفيد است. شما مي‌توانيد با ورود به اين تنظيمات و انجام چند تنظيم ساده، ليست دلخواه، كانال‌هاي مرتب و … داشته باشيد. نام اين منو در برخي مدل‌هاي تلويزيون ال جي، «مديريت برنامه» و در برخي مدل‌ها «ويرايش كانال‌ها» است و در منوي «كانال‌ها» يا «راه اندازي» دستگاه قرار دارد. دقت داشته باشيد براي اعمال تنظيمات روي همه‌ي كانال‌هاي تلويزيون لازم است گزينه‌ي DTV را انتخاب كنيد تا به همه‌ي كانال‌ها دسترسي داشته باشيد. در اين قسمت به جزئيات هر بخش از اين منو مي‌پردازيم:

گزينه پرش كانال در تلويزيون ال جي

پرش كانال براي زماني است كه شما مي‌خواهيد حين تعويض كانال‌ها يكي از شبكه‌ها را مشاهده نكنيد و در واقع زماني كه داريد كانال‌ها را جا به جا مي‌كنيد از روي اين كانال بدون مشاهده‌ي آن، عبور كنيد.

در برخي مدل‌ها اين گزينه با يك رنگ مشخص شده است و با انتخاب كليد رنگي مربوط به آن مي‌توانيد گزينه‌ي پرش از روي آن كانال را انتخاب كنيد. در برخي مدل‌ها نيز با كليك بر روي گزينه‌اي به نام «پرش» و سپس انتخاب كانال يا برعكس، مي‌توانيد پرش از روي كانال را فعال كنيد. دقت داشته باشيد اگر دقيقا عدد مربوط به كانال را انتخاب كنيد، آن شبكه نمايش خواهد شد.

قفل و بازگشايي كانال در تلويزيون LG

شما مي‌توانيد در صورت نياز كانال‌ها و برنامه‌ها را مسدود كنيد. اين گزينه در منو با عنوان «انسداد / رفع انسداد» و يا «قفل / بازگشايي» وجود دارد. براي قفل كردن كانال‌ها، در برخي مدل‌ها لازم است كليد رنگي كه در كنار كلمه‌ي انسداد قرار گرفته را انتخاب كنيد و كانال مورد نظر را مسدود كنيد. در برخي مدل‌ها نيز با انتخاب كليد انسداد و كانال مورد نظر مي‌توانيد آن را قفل كنيد. براي اين اقدام لازم است رمز قبلي كه براي دستگاه تعريف كرده ‌ايد را داشته باشيد و با وارد كردن رمزي كه براي دستگاه انتخاب كرده‌ايد مجوز انسداد كانال را صادر نماييد. پسوورد پيش فرض برخي مدل‌ها 0000  است. اگر رمز را فراموش كرده ايد، نياز است بازنشاني رمز تلويزيون ال جي را انجام دهيد.

كانال هاي دلخواه و برگزيده تلويزيون ال جي

شما مي‌توانيد ليست كانال دلخواه (favorite) تشكيل دهيد و بعدها با انتخاب كليد FAV و يا انتخاب ليست پخش خود از قسمت List به اين كانال‌ها دسترسي داشته باشيد. براي انجام اين تنظيمات مي‌توانيد وارد قسمت مديريت يا ويرايش كانال شويد و يا حتي با انتخاب كليد FAV بر روي كانال‌هايي كه مي‌خواهيد در ليست دلخواه قرار دهيد، كليك كنيد.

گاهي پيش مي‌آيد كه كانال‌ها در تلويزيون ال جي به هم مي‌ريزد و ديگر كانال‌ها به صورت مرتب، پشت سر هم نمايش داده نمي‎‎‌شود. براي مرتب كردن كانال‌ها دو روش وجود دارد و اگر از روش اول نتيجه نگرفتيد، بهتر است روش دوم را انجام دهيد. اين دو روش راهكارهاي زير است:

حذف كانال‌ها و كانال‌يابي مجدد

  • براي حذف كردن تمامي كانال‌ها، وارد قسمت كانال‌يابي خودكار شويد و گزينه شروع را انتخاب كنيد.
  • كانال‌يابي را زماني كه تا حدود %10 الي %15 انجام شد، متوقف كنيد.
  • سپس كانال‌يابي مجدد را به صورت كانال يابي دستي بر اساس فركانس‌هاي منطقه‌ي انجام دهيد.
 

ويرايش كانال‌ها

براي مرتب‌سازي كانال از طريق ويرايش كانال با توجه به مدل دستگاه وارد منوي ويرايش برنامه يا مديريت كانال شويد.در اين منو، كانالي كه قصد داريد جابه جا كنيد را انتخاب نماييد. سپس گزينه‌ي «ويرايش شماره كانال» را از بالا يا پايين صفحه انتخاب كنيد. اين بخش در مدل‌هاي مختلف متفاوت است و در بعضي از مدل‌ها با رنگ مشخص شده، كه لازم است دكمه‌ي رنگي مربوط به آن گزينه را فشار دهيد. سپس در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، شماره كانالي جديد براي شبكه‌ي مورد نظرتان وارد كرده و سپس تاييد كنيد.

در صورتي كه مدل تعمييرتلويزيون  اصفهان شما اين گزينه را ندارد، مي‌توانيد از گزينه‌ي جابه‌جايي/ انتقال نيز استفاده كنيد، اما اين گزينه به طور كلي محل قرارگيري دو كانال را تغيير مي دهد و فقط شماره گذاري دو كانال را با هم جا به جا مي‌كند.

آيا امكان حذف كانال در تلويزيون ال جي وجود دارد؟

اگر بخواهيد كانالي را از ميان كانال‌هاي تلويزيون خود حذف كنيد، متاسفانه اين امكان در تلويزيون‌هاي ال جي وجود ندارد و مي‌توانيد گزينه پرش را بر روي كانال مورد نظر اعمال نماييد يا ليست دلخواه تشكيل دهيد و فقط كانال‌هاي مورد نظر خود را در آن قرار دهيد. اما اين امكان وجود دارد كه با يك فركانس كه بر روي آن تعدادي كانال‌ ارسال مي‌شود، كانال‌يابي انجام ندهيد كه در اين صورت مجموعه‌اي از كانال‌ها را نخواهيد داشت.

منبع :  http://kardorosttamir.com/%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%a8-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۳:۴۰ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

معرفي كانال هاي استخدامي استاني

معرفي كانال هاي استخدامي استاني

در دنياي كسب و كار امروز، كانال‌هاي تلگرامي كاريابي، نقش پل‌هاي ارتباطي قوي و فوق العاده را جهت رشد جايگاه شغلي افراد و پيشرفت كسب و كارهاي مختلف، ايفا مي‌كنند.

در اين مطلب، 3 تا از فعال‌ترين كانال‌هاي استخدامي كشور كه روزانه در آن بهترين آگهي‌هاي استخدامي مشاغل پول‌ساز، انتشار داده ميشوند، معرفي خواهد شد؛ با ما همراه باشيد.

 

فعال‌ترين كانال‌هاي استخدامي تلگرام كشور، كدامند؟

3 كانال استخدامي مشهد، اصفهان و گلستان، جزو برترين كانال‌هاي انتشار آگهي و استخدام در ايران هستند كه با داشتن بيش از هزاران عضو، بستري فوق العاده را جهت رشد و پيشرفت كسب و كارهاي مختلف، ايجاد كرده‌اند.

 

  • كانال استخدامي اصفهان دوري جاب

https://doorijob.com/esfahan-hire-channel/

اصفهان، يكي از فعال‌ترين استان‌هاي ايران در حوزه كسب و كار محسوب مي‌شود كه هر كسي به آساني مي‌تواند در آن، شغل متناسب با تخصص خود را پيدا كند و درآمد دلخواه خود را داشته باشد.

بهترين روش‌براي يافتن شغل و جذب نيروي متخصص در اصفهان، كمك گرفتن از كانال استخدامي و انتشار آگهي در اصفهان مي‌باشد.

آدرس كانال كاريابي اصفهان: esfahan_karyabii

 

  • كانال استخدامي مشهد دوري جاب

https://doorijob.com/mashhad-hire-channel/

مشهد، يكي از بزرگ‌ترين كلان شهرهاي ايران است كه شركت‌هاي استخدامي متنوع و كسب و كارهاي كوچك و بزرگ زيادي را در قلب خود، جاي داده است.

براي پيدا كردن مشاغل مناسب و عالي در اين شهر زيبا، تنها كافي است كه وارد كانال استخدامي مشهد شويد و به سادگي به بهترين فرصت‌هاي شغلي مشهد، دسترسي داشته باشيد.

با عضويت در اين كانال، اكثر كارها در كسب و كارتان، براي شما ساده‌تر مي‌شود و مي‌توانيد با خيالي  آسوده و راحت به سمت موفقيت شغلي و پيشرفت در دنياي كاري، حركت كنيد.

 

آدرس كانال كاريابي مشهد: mashhad_karyabiii

 

  • كانال استخدامي گلستان دوري جاب

https://doorijob.com/golestan-hire-channel/

اگر دوست داريد كه به يك بستر امن و عالي براي انتشار آگهي جذب و استخدام نيروي متخصص موردنيازتان يا پيدا كردن شغل محبوب‌تان، دسترسي داشته باشيد، كانال كاريابي گلستان را از دست ندهيد.

آدرس كانال كاريابي گلستان: shomal_karyabi

 

  • چرا بايد در كانال‌هاي استخدامي تلگرامي عضو شويم؟

تلگرام، با داشتن مخاطبان زياد، يك بستر فوق العاده براي يافتن شغل و جذب متخصصين لازم مي‌باشد و مي‌تواند به شما در جهت يافتن شغل يا استخدام نيرو، كمك كند.

سرعت و كاربردي بودن اين نرم افزار، كانال‌هاي استخدامي تلگرام را به يكي از كليد‌هاي طلايي موفقيت كسب و كارها و افراد موفق در دنياي شغلي، تبديل كرده است.

 

  • آيا پيدا كردن كار در كانال‌هاي كاريابي، مورد اعتماد است؟

اگر نگران داشتن اعتبار و امنيت آگهي‌هاي منتشر شده در كانال هستيد، مي‌توانيد از صاحب اصلي آگهي، تمامي موارد لازمي كه موجب آسوده شدن خيال‌تان مي‌شود را درخواست كنيد تا با اعتماد، وارد مسير شغلي جديدتان شويد.

 

  • مزاياي عضويت در كانال‌هاي كاريابي دوري جاب
  1. انتشار آگهي با هزينه كم
  2. دريافت مشاوره تنطيم آگهي
  3. جذب متخصصين كاربلد
  4. يافتن شغل مناسب
  5. پشتيباني عالي كانال
  6. بازدهي بالا
  7. سرعت خيلي خوب و ...

 

سخن آخر

عضويت در كانال‌هاي استخدامي، بهترين ايده براي يافتن شغل مناسب و متخصصين مورد نياز براي رشد كسب و كار، مي‌باشد؛ در اين مطلب، 3 كانال كاريابي گلستان، مشهد و اصفهان، خدمت شما همراهان گرامي معرفي شد.

اگر شما نيز در اين استان‌ها زندگي مي‌كنيد، فرصت را از دست ندهيد و با عضويت در كانال‌هاي استخدامي مربوطه، به دنيايي از بهترين آگهي‌هاي استخدامي و كاريابي درجه يك، دسترسي داشته باشيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۳:۳۹ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۱۵ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)