صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

دانلود آهنگ بكش راحتم كن به رسم رفاقت

دانلود آهنگ بكش راحتم كن به رسم رفاقت رئوف مكرم

هم اكنون لذت ببريد با دانلود آهنگ رئوف مكرم به نام «بكش راحتم كن به رسم رفاقت» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ رئوف مكرم بكش راحتم كن به رسم رفاقت

Download New Music: Raoof Mokarram – Beغير مجاز مي باشدh Rahatam Kon Be Rasme Refaghat With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: رئوف مكرم
نام آهنگ:

بكش راحتم كن به رسم رفاقت

منبع :

منبع   : 

https://isongs.ir/%D8%A8%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85-%DA%A9%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D9%85-%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%AA/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۵۱ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

كليك و بازديد گوگل براي سئو چقدر مفيد است

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۳۳ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن شهر هوشمند / شهرنت

 

اپليكيشن شهر هوشمند / شهرنت

به لطف ظهور اينترنت اشيا، زندگي روزانه و عملكرد شهرها هوشمند شده است. با توجه به اين موضوع در ادامه به معرفي چند اپليكيشن موجود در IoT مي پردازيم:

اپليكيشن شهر هوشمند:

در حال حاضرارتباط ما با دوستانمان و كسب و كارهاي محلي از طريق گوشي هاي هوشمند امكان پذير است ولي مي توان از طريق دستگاه هاي ديگر نيز با افراد جديد ارتباط برقرار و در كسب و كار رقابت نمود. اپليكيشن شهر هوشمند (Smart App City) برنامه اي براي هر دو سيستم عامل iOS و اندرويد است و هدف آن ايجاد يك مركز مجزا براي برطرف نمودن نيازهاي شهر است كه همه ي افراد از شهروندان، توريست ها و حتي شوراي شهر بتوانند از آن استفاده نمايند.

8ksg_z1.jpg

اپليكيشن Smart App City مي تواند خواسته هاي ما را از طريق دنياي IoT اطراف ما بر آورده سازد. به طور مثال اگر قهوه دوست داريد، با استفاده از GPS كافي شاپي كه در نزديكي شما قرار دارد به اپليكيشن پيغام مي دهد وبدين ترتيب قبض خريد قهوه ي شما صادر مي شود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

CityVerve :

شهر منچستر با استفاده از بودجه ي 10 ميليون يورويي كه دولت در اختيار آن قرار داده، از اپليكيشن CityVerve رونمايي كرده است.

با توجه به اين موضوع كه اغلب اوقات شهروندان از كيفيت خدمات اتوبوسراني رضايت ندارند، بنابراين به روزرساني خدمات اين سيستم حمل و نقل ضروريست. ايده ي اصلي اين پروژه مجهز نمودن ايستگاه هاي اتوبوس با استفاده از خدمات مكان يابي، سنسورها / چراغ ها، اپليكيشن هاي تلفن همراه براي هوشمند شدن است. بدين ترتيب افراد مي توانند با استفاده از گوشي هاي هوشمند محل توقف خود را براي اتوبوس مشخص نمايند كه اين امر به رانندگان كمك مي كند تا مسيرهاي بهينه را پيدا كنند و مسافران را سريع تر به مقصد برسانند.

AirForU :

با ظهور اپليكيشن هاي قدم شمار موبايل ها و لباس هاي هوشمند كه به رديابي تمرينات ورزشي كمك مي كنند، مردم بيشتر نسبت به سلامتي جسمي خود آگاه شده اند. با اين حال بايد ديد در حين انجام اين تمرينات كيفيت هوا تا چه اندازه در نظر گرفته مي شود؟ هوايي كه نفس مي كشيم سلامت ما را تا حد زيادي تحت تاثير قرار مي دهد و اپليكيشن AirForU قصد دارد ما را از كيفيت هوا آگاه سازد.

 

با قرار دادن سنسورهاي هوا در اطراف شهرها، خانه ها و حتي وسايلي مثل دوچرخه، تقريبا همه چيز مي تواند يك دستگاه هوشمند براي تعيين كيفيت هوا باشد و به كاربران اين امكان را بدهد كه بر اساس كيفيت هوا براي رفت و آمد و يا ورزش خود در محل هاي مختلف تصميم گيري نمايند.

با وجود اپليكيشن هايي نظير آنچه معرفي شد، شهرها و ساكنان آن ها هوشمندتر مي شوند و در سال هاي آينده ارتباط افراد با محيط پيرامون آن ها بسيار متفاوت خواهد بود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۵۰ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

با خريد كليك گوگل چه اتفاقي براي سايت رخ مي دهد؟

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۱۹ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

چرا بازديد بازديد و كليك گوگل براي سايتمان بخريم؟

اگر مي خواهيد به بازدهي مطلوبي در فضاي مجازي برسيد همانند فضاي حقيقي كه نيازمند اقدامات حضوري است، بايد اقداماتي را انجام دهيد تا بتوانيد بهتر و موثر تر ديده شويد. حالاست كه بايد درباره ي خريد بازديد گوگل بيشتر صحبت كنيم، لذا جزء تاثير گذار ترين اقدامات در راستاي ديده شدن است.

چرا ورودي گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد بازديد و ورودي گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد سوال اينكه چرا بايد ورودي و كليك گوگل بخريم، صحبت كنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي و ترافيك با كيفيت مانند بازديد گوگل هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است ورودي گوگل خريداري شود. ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي از جمله سايت شيك رنك - جهش فا - كليك اول - كليك بوم - بازديد يار انجام مي گيرد.

مزاياي پكيج افزايش كليك گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش كليك گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش كليك و ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد ورودي گوگل عبارتند از:

  • افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
  • افزايش تعداد مشتري ها
  • افزايش تعاملات در وب سايت
  • نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
  • و ...

اهميت سفارش ورودي گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با خريد ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

براي سفارش و خريد به سايت شيك رنك به آدرس اينترنتي https://chicrank.com مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۵۳ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

كدام شهر تركيه از نگاه كاربران لحظه آخر مناسب سفر مي‌باشد؟

آيا تاكنون شده دچار ترديد شويد كه كدام شهر تركيه را براي مقصد سفر خود انتخاب كنيد؟ هر كدام از شهر هاي تركيه براي گروه متفاوتي از گردشگران مناسب مي باشند. ما در اين مطلب قصد بهترين شهر هاي تركيه از نظر كاربران لحظه آخر را به شما معرفي كنيم تا در خريد تور تركيه استانبول دچار ترديد نشويد.

استانبول، شهري براي خريد

يكي از مهمترين مقصد هاي توريستي كشور تركيه استانبول به حساب مي‌آيد كه در هر سال ميليون‌ها گردشگر از تمامي نقاط دنيا به اين شهر سفر مي كنند. استانبول را پر جمعيت ترين و بزرگترين شهر تركيه مي دانند، اين شهر همچنين بزرگترين كلانشهر اروپا و دومين كلانشهر بزرگ در خاورميانه نيز محسوب مي‌شود. استانبول داراي دو بخش آسيايي و اروپايي بوده كه بخش اروپايي آن نسبت به بخش آسيايي از محبوبيت بيشتري برخوردار است در سال ۲۰۱۰ از استانبول به عنوان پايتخت فرهنگي اروپا و همچنين سومين شهر توريستي جهان ياد شده است. مراكز خريد بسيار بزرگي در شهر استانبول وجود دارد كه عاشقانه خريد مي تواند در اين شهر لذت خريد از مراكز خريد معروف را تجربه كند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي استانبول مساجد اين شهر مي باشد كه شاهكار معماري عثماني و اسلامي را به نمايش گذاشته است.

آنتاليا، شهري براي استراحت

يكي از انتخاب هاي بسيار مناسب براي گذراندن اوقات فراغت و همچنين رهايي از خستگي هاي ناشي از كار و زندگي روزمره شهر آنتاليا مي باشد. آنتالياشهري ساحلي مي‌باشد كه اين شهر در غرب تركيه واقع شده است اين شهر به دليل داشتن سواحل بسيار زيبا، توجه توريست ها را به خود جلب نموده است. اگر شما از آن دسته از افرادي مي باشد كه به طبيعت گردي علاقه بسياري داريد اين شهر منظره هاي بكر فوق‌العاده‌اي نيز دارد كه مي‌توانيد با گذراندن وقت در اين مناظر زيبا اوقات بسيار لذت بخشي را تجربه كنيد. ورزش هاي آبي از ديگر انتخاب هاي شما براي تفريح در شهر آنتاليا مي باشند كه در اين شهر تنوع بسيار زيادي هم دارند آنتاليا داراي آب و هواي مديترانه‌اي بوده كه شما در اين شهر مي توانيد تابستان‌هاي گرم و خشك و زمستان هاي باراني را تجربه كنيد بسياري از افراد بهترين زمان سفر به آنتاليا را تابستان مي دانند.

منبع : جي اس ام 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۰:۰۴ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

دانلود آهنگ بكش راحتم كن به رسم رفاقت

دانلود آهنگ بكش راحتم كن به رسم رفاقت رئوف مكرم

هم اكنون لذت ببريد با دانلود آهنگ رئوف مكرم به نام «بكش راحتم كن به رسم رفاقت» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ رئوف مكرم بكش راحتم كن به رسم رفاقت

Download New Music: Raoof Mokarram – Beغير مجاز مي باشدh Rahatam Kon Be Rasme Refaghat With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: رئوف مكرم
نام آهنگ:

بكش راحتم كن به رسم رفاقت

منبع :  https://isongs.ir/بكش-راحتم-كن-به-رسم-رفاقت/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۳:۲۴ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد كه علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يا اينكه ميخواهيد فرزندانتان را براي ادامه تحصيل به كانادا بفرستيد، براي مهاجرت به كانادا و تحصيل در كانادا شركت هاي زيادي در كشور وجود دارند تا شما را در انجام اين كار كمك كنند اما پيشنهاد ما به شما براي مهاجرت به كانادا استفاده از خدمات شركت ايراني كانادايي رايابين الملل است.

پذيرش مهاجر كانادا 2021

شركت رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه در زمينه مهاجرت تحصيلي هوشمند ، اخذ پذيرش تحصيلي، مشاوره تحصيل در دانشگاه ها ، كالج و مدارس كانادا و مشاوره مسير موفقيت شغلي فعاليت مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متمايز رايا بين الملل

  • بهره گيري از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۰۶ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

بهترين فيلم هاي 2021 كدام ها هستند؟

در اين مقاله قصد داريم به برترين فيلم هاي سينمايي 2021 و سريال هاي 2021  بپردازيم. در ادامه با ما همراه باشيد. گرچه هنوز از جزئيات بهترين فيلم هاي 2021 و جديدترين فيلم هاي هاليوود اطلاع نداريم ، وقت آن است كه فيلم هايي را كه فكر مي كنيم در ليست بهترين فيلم هاي سال 2021 قرار بگيرند اعلام كنيم.

فيلم‌هاي بسياري در سال 2021 منتشر خواهند شد كه انتظار مي‌رود بسيار خوب عمل كنند و نظر مخاطبين و منتقدان را به خود جلب كنند. انتخاب تعدادي از بهترين فيلم هاي ???? بسيار دشوار است؛ چرا كه فيلم‌هاي تحسين‌برانگيز بسياري در اين سال منتشر مي‌شوند. در اينجا يازده فيلم از بهترين فيلم هاي ???? آورده ‌شده ‌است.

فيلم حفاري (The Dig)

  • تاريخ اكران: 14 ژانويه 2021 (25 دي 1399)
  • كارگردان: سايمون استون (Simon Stone)
  • بازيگران: ليلي جيمز، رالف فاينس، كري موليگان، جاني فلين، بن چپلين
  • امتياز IMDB: نمره 7.2
فيلم حفاري يكي از بهترين فيلم هاي 2021 در ژانر درام است. اين فيلم بر اساس كتابي به همين نام اثر جان پرستون است. ماجراهاي اين فيلم در سال 1937 اتفاق مي‌افتد، زماني كه زن ثروتمندي به نام اديت پريتي (با بازي كري موليگان) كه ملكي وسيع را به ارث برده و باستان شناسي به نام باسيل براون را استخدام مي‌كند تا در زمين‌هاي اجدادي‌اش حفاري و تحقيق كند. در حين تحقيقات، در اين زمين‌ها، تيم تحقيق، بقاياي يك كشتي مربوط به دوران سياه اروپا را در اين زمين‌ها پيدا مي‌كنند.

فيلم سنت ماد (Saint Maud)

  • تاريخ اكران: 12 فوريه 2021 (24 بهمن 1399)
  • كارگردان: رز گلس (Rose Glass)
  • بازيگران: مورفيد كلارك، جنيفر ال، ليلي فريزر، تورلو كانوري، رزي سنسام
  • امتياز IMDB: نمره 6.8
هرچند كه فيلم Saint Maud در سال 2019 توليد شده اما در سال 2021 در آمريكا اكران شده است و بنابراين در فهرست برترين فيلم هاي ???? قرار مي‌گيرد. فيلم سنت ماد يكي از فيلم‌هاي تحسين شده در ژانر ترسناك و تريلر روانشناسي است.

اتاق فرار 2 - Escape Room 2

  • كارگردان: آدام روبيتل
  • بازيگران: تيلور راسل، لوگان ميلر، ايزابل فورمن و توماس كوكرل
  • ژانر: تريلر روانشناختي
  • تاريخ اكران: 1 ژانويه [جمعه - 12 دي 1399]
اتاق فرار 2 (Escape Room 2) فيلمي تريلر روانشناختي به كارگرداني آدام روبيتل است كه دنباله فيلم اتاق فرار (محصول 2019) محسوب مي‌شود.فيلم نخست اتاق فرار به موفقيت تجاري بزرگي رسيد و فروش بسيار خوبي را در گيشه به نام خود ثبت كرد؛ اين فيلم كه با بودجه 9 ميليون دلاري توليد شده بود، حدود 155 ميليون دلار در باكس‌آفيس فروش كرد.بعد از موفقيت فيلم نخست در سال 2019، سازندگان تصميم به توليد دنباله‌اي بر اساس آن گرفتند. آدام روبيتل بار ديگر براي كارگرداني قسمت دوم نيز بازگشته است؛ تيلور راسل، لوگان ميلر، ايزابل فورمن، توماس كوكرل، هالند رودن، كارليتو اليوررو و اينديا مور ازجمله بازيگراني هستند كه در فيلم اتاق فرار 2 به ايفاي نقش مي‌پردازند.

پيتر خرگوشه 2: فراري - Peter Rabbit 2: The Runaway

  • كارگردان: ويل گلوك
  • بازيگران: جيمز كوردن، دامنل گليسون، رز بيرن و ديويد اويلوو
  • ژانر: كمدي، ماجراجويي
  • تاريخ اكران: 15 ژانويه [جمعه – 26 دي 1399]
 پيتر خرگوشه 2: فراري (Peter Rabbit 2: The Runaway) يكي از بهترين فيلم هاي 2021 است كه توسط ويل گلوك كارگرداني شده است.اين اثر درواقع دنباله فيلم پيتر خرگوشه است كه در سال 2018 اكران شده بود؛ فيلم نخست كه با بودجه 50 ميليون دلاري توليد شده بود، حدود 228 ميليون دلار در باكس‌آفيس فروش كرد. به دليل موفقيت تجاري فيلم نخست، سازندگان تصميم گرفتند تا با ساخت دنباله‌اي ماجراجويي‌هاي پيتر را ادامه دهند.داستان فيلم دوم حول محوز ازدواج بي با آقاي مك‌گريگور، عطش بي براي رسيدن به موفقيت به‌عنوان يك هنرمند و ماجراجويي‌هاي پيتر خرگوشه در يك سفر جذاب مي‌چرخد.ازجمله بازيگران و صداپيشگاني كه در فيلم پيتر خرگوشه 2: فراري حضور دارند مي‌توان به جيمز كوردن، مارگو رابي، اليزابت دبيكي، ايمي هورنه، كالين مودي، لني جيمز، دگاس ساموئل، سيا، دامنل گليسون، رز بيرن، سم نيل، اوين لزلي، كريستين گزل و ديمون هريمن اشاره كرد.

رايا و آخرين اژدها

فيلم Raya and the Last Dragon

نويسندگان: ادل ليم و كي نگوئين | كارگردان‌ها: دان هال، كارلوس لوپز استرادا با همكاري پاول بريگز و دين ويلنزبازيگران: كلي مري ترن و آوكافيناتاريخ اكران: ? مارچ (جمعه، ?? اسفند ???? خورشيدي)
اژدهايان پيش از آن كه از بين بروند، سرزميني به اسم Kumandra را تقديم پنج قبيله كردند تا انسان‌ها در آن ساكن شوند. اما ساكنيني كه هميشه فكر مي‌كردند اين محل تا ابد براي آن‌ها پرشده از آرامش و زندگي خواهد بود، ناگهان مي‌فهمند كه كوماندرا در سايه‌ي تهديد يك نيروي پليد قرار گرفته است. در اين بين جنگ‌جويي تنها به اسم رايا تبديل به اولين و آخرين اميد مردم مي‌شود. زيرا دختر مبارزي كه از آن نام برديم، باور دارد هنوز يك اژدها زنده است و مي‌تواند سرزمين را نجات بدهد. پس جست‌وجو براي يافتن وي را آغاز مي‌كند. ولي آن‌چه كه در ادامه‌ي راه بر سر او نازل خواهد شد، بخش اصلي قصه‌ي انيميشن Raya and the Last Dragon را مي‌سازد.«رايا و آخرين اژدها» يك انيميشن اورجينال از استوديو انيميشن‌سازي والت ديزني است كه تصاوير هنري زيبا و تريلرهاي جذاب پخش‌شده از آن توجه برخي از بينندگان را به خود جلب كرده‌اند. ماجرا هم وقتي دوست‌داشتني‌تر مي‌شود كه بدانيد اين داستان فانتزي پتانسيل‌دار قرار است روايتي موزيكال داشته باشد و مخاطب را به ياد برخي از بهترين محصولات كلاسيك استوديو بياندازد.ديزني براي ساخت انيميشن Raya and the Last Dragon به استعدادهايي نسبتا كم‌تجربه بال و پر داده است تا بزرگ‌ترين محصول انيميشني طولاني خود تا امروز را بيافرينند. البته اعضاي اصلي تيم‌هاي نويسندگي و كارگرداني اثر مورد بحث، كارنامه‌هاي لايق توجهي دارند. در نتيجه مي‌توان خوش‌بين بود و به اين انديشيد كه چه‌قدر خوب مي‌شود اگر انيميشن Raya and the Last Dragon توانايي شوكه كردن بينندگان متعددي را داشته باشد و به‌عنوان يكي از بهترين فيلم هاي ???? شناخته شود.

رامبل – Rumble

  • كارگردان: هميش گريو
  • بازيگران: جرالدين ويسواناتان، ويل آرنت، تري كروس و فرد ملامد
  • ژانر: ورزشي، كمدي
  • تاريخ اكران: 29 ژانويه [جمعه – 10 بهمن 1399]
 رامبل (Rumble) انيميشني كمدي و ورزشي به كارگرداني هميش گريو است كه يكي از بهترين فيلم هاي 2021 محسوب مي‌شود.اين انيميشن براساس كتابي به نام Monster on the Hillاثر راب هرل ساخته شده است. فيلم‌نامه اين فيلم جديد توسط متي لايبرمن و ايتان كوهن نوشته شده است؛ ازجمله صداپيشگاني كه در انيميشن رامبل به ايفاي نقش پرداخته‌اند مي‌توان به جرالدين ويسواناتان، ويل آرنت، تري كروس، فرد ملامد، بكي لينچ، رومن رينز، بن شوارتز، جيمي تاترو، توني دانزا، سوزان كلچي واتسون و استفن اي. اسميت اشاره كرد.داستان انيميشن رامبل در جهاني رخ مي‌دهد كه در آن هيولاهاي غول‌پيكر در كنار انسان‌ها زندگي كرده و با آن‌ها در ارتباط هستند. هيولاها ورزشكاراني محشر هستند كه در يك مسابقه معتبر جهاني كشتي به نام كشتي هيولا با يكديگر رقابت مي‌كنند. يك زن جوان به نام ويني تلاش مي‌كند تا راه پدرش را در مربيگري ادامه دهد. او سعي مي‌كند هيولايي بي‌تجربه و آماتور را براي رقابت‌هاي جهاني كشتي و قرارگيري در مقابل قهرمان اين ورزش به نام تنتاكولار آماده كند.

مستند اشكالي در ماتريكس (A Glitch in the Matrix)

  • تاريخ اكران: 5 فوريه 2021 (17 بهمن 1399)
  • كارگردان: رودني اشر (Rodney Ascher)
  • امتياز IMDB: نمره 5.2
مستند يك اشكال در ماتريكس، يكي از مستندهاي موفق در سال 2021 است. رودني اشر در اين مستند، در تلاش است تا به يك سوال چالشي پاسخ دهد. آن سوال اين است كه « آيا ما در يك شبيه سازي زندگي مي‌كنيم؟» اين سوال يكي از پرچالش‌ترين سوالاتي است كه در دنيا مطرح شده است و عده بسياري در تلاش هستند تا به اين پرسش پاسخ دهند. رودني اشر در اين مستند در تلاش است تا مستندات و مداركي كه به دست آورده مورد بررسي قرار دهد و در اين مسير مخاطب را با خود همراه مي‌كند.

فيلم شاخصه‌هاي هويتي (Identifying Features)

  • تاريخ اكران: 15 ژانويه 2021 (17 بهمن 1399)
  • كارگردان: فرناندا والادز (Fernanda Valadez)
  • بازيگران: مرسدس هرناندز، ديويد ايلسكاس، ژوآن ژسوس وارلا، لارا النا
  • امتياز IMDB: نمره 7.5
فيلم Identifying Features فيلمي در ژانر درام و محصول كشور مكزيك و اسپانيا است. اين فيلم اولين بار در سال 2020 و در جشنواره ساندنس اكران شد. اكران اين فيلم در جشنواره ساندنس، واكنش‌هاي بسياري را برانگيخت و مورد توجه و تحسين منتقدان سينمايي قرار گرفت و نقدهاي مثبت و امتيازات بالاي دريافت شده، فيلم Identifying Features را در فهرست بهترين فيلم هاي ???? قرار داده است.منبع: https://www.plaza.ir/mag/139912/314970/best-movies-of-2021/

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۲۳ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

دانلود فيلم Laila Majnu 2018

دانلود فيلم Laila Majnu 2018

y2r_z1.jpg

خلاصه داستان : ليلي و مجنون روايتگر زندگي دو جوان است كه عاشق يكديگر شده اند جايي كه لايا مهجو با مشكلات جوانان امروز مواجه است. زماني كه با خانواده هاي دشمن خود مقابله مي كند، داستان عاشقانه پرشور و زيبايي نيز اتفاق مي افتد و ...

معرفي فيلم در imdb :

Taking the leap out of the classic folklore, the story is set in today’s time in Kashmir where Laila Majnu have problems relevant to the youth of today. While dealing with their feuding families a passionate love story unravels.

اپنود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۱۸ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)