صبح سرد صبح سرد .

صبح سرد

همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۵۸ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

NFT چيست و كاربرد آن چگونه است؟

NFT چيست و كاربرد آن چگونه است؟

نزديك به دو سال است كه واژه NFT در سايت‌هاي خبري و مقالات بازارهاي مالي نيز به چشم مي‌خورد. بسياري از هنرمندان و توليد كنندگان محتوا در تلاش بوده‌اند كه محصولات خود را در قالب اين پديده به فروش برسانند.

اما سوالي كه پيش مي‌آيد اين است كه، NFT چيست و چه كاربردي دارد؟

در اين بخش از ايران متا به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

NFT چيست؟

s1_pw8l.jpg

ان اف تي مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توكن كاربردهاي متفاوتي دارد ولي در اينجا به معني يك سند اعتباري الكترونيكي است. اين سند اعتباري الكترونيكي نشان دهنده يك مقدار مشخص از يك واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبكه‌اي به نام بلاك چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاك چين اين است كه نشان دهنده مالك اصلي كالا چه كسي بوده و بعد به ترتيب به چه كساني فروخته شده است.

فرض كنيد شما اثري را به كمك فتومونتاژ در فتوشاپ خلق كرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يك كپي از آن را دانلود كند و هيچ حق مالكيتي به شما پرداخت نكند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يك NFT تبديل كنيد. حتي با از بين رفتن كالاي فيزيكي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود كه قابل جمع كردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌كند. همان گونه كه يك تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌كند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

غيرقابل معاوضه بودن در NFT به چه معنا است

 ممكن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد كه غيرقابل معاوضه به چه معنا است؟

در حقيقت ان اف تي را نمي‌توان مانند اسكانس به طور مستقيم رد و بدل كرد. چرا كه هيچ 2 NFT مشابه يكديگر نيستند. براي درك بهتر اين موضوع بليت كنسرت را در نظر بگيريد؛ در يك كنسرت هيچ دو بليتي شبيه به يكديگر نيست و منحصر به فرد است.

با توجه به توضيحات بالا مي‌توان به اين توكن و تفاوت آن با ساير رمز ارزها پي برد. ان اف تي‌ها انواع مختلفي دارند و به عبارت ديگر نوعي كالاي كلكسيوني به شمار مي‌آيند.

كاربرد NFT

Nft ها از سال ???? وجود داشته‌اند، اما امروزه شهرت بسيار زيادي پيدا كرده‌اند. ازجمله دلايل محبوبيت اين توكن اين است كه در حال تبديل شدن به يك روش محبوب براي خريد و فروش آثار هنري ديجيتال نيز هستند.

جالب است بدانيد از نوامبر سال ???? تاكنون ??? ميليون دلار براي NFT هزينه شده است. ان اف تي به كاربر اجازه مي‌دهد اطلاعات خود را در اثر موردنظر ثبت كند، به صورتي كه اين مالكيت اثبات شده و ديگر قابل تغيير نيست. در واقع ارزش اين اثر با هويت صاحب آن گره خورده است.

از ديگر كاربردهاي آن مي‌توان به استفاده در دنياي بازي‌ها اشاره كرد. به اين صورت كه با كمك توكن‌هاي nft آيتم‌هاي مختلف در بازي را خريد و فروش كرد.

فروش كشتي ديجيتالي

فردي با پرداخت 149 اتريوم معادل با 650 هزار دلار، كشتي تفريحي بادباني غير واقعي و مجازي را در پلتفرم متاورس خريداري كرد.

نكته جالب اين است كه هرگز نمي‌تواند به صورت فيزيكي پا در آن بگذارد. اين كشتي تنها جزو دارايي‌هاي ديجيتالي NFT محسوب مي‌شود.

در آخر اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۷:۱۰ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

 

 به گزارش پايگاه خبري الف تلفن هاي تحت شبكه سيسكو محبوب ترين محصول در بازار ايران هستند ، از سوي ديگر اين تلفن ها داراي مدل هاي متنوع ،قابليت هاي گوناگون و قيمت هاي مختلف مي باشند كه مورد پسند سلايق مختلف واقع مي گردد .

از سري مدل هاي محبوب و خوش قيمت از تلفن هاي موجود در بازار ايران مي توان به سري هاي 7900 ، 6900 ، 8900 ، 8800 و 9100 نام برد.
بدليل قابليت همگام سازي آسان  محصولات 7900 و 6900 بسياري از شركت ها و سازمان ها علاقمند به استفاده از اين مدل ها مي باشند ، از سوي ديگر اين مدل ها از سال 2008 تا 2013 توسط شركت سيسكو توليد و عرضه شده است ، به همين دليل بديهي است در حال حاضر اين محصولات به صورت دست دوم و ريفر شده در ايران عرضه خواهند شد.

ما در اين مقاله اقدام به مقايسه تعدادي از اين محصولات نموده ايم ، در جدول زير برخي از تلفن هاي سيسكو كه داراي محبوبيت خاصي در بين كاربران ايراني ها هستند ، ذكر شده است.

اين مقايسه شامل نوع نمايشگر ، قابليت همپارچه سازي در شبكه ، تعداد پشتيباني از خط هاي داخلي و Firmware قابل نصب در اين تلفن ها اشاره شده است .

لطفأ جهت خريد اين محصولات با بخش فروش رسيس تماس حاصل نماييد .

جدول مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۹:۴۶ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

ماكان آريا پارسا

ماكان آريا پارسا

اريك ريس، نويسنده و كارآفرين معروف مي گويد: «من از موفقيت ها و شكست هاي خودم و ديگران درس گرفته ام.

به دليل همين مشكل دكتر ماكان آريا پارسا يكي از كارآفرينان مطرح ايراني با راه اندازي چندين شركت و راه اندازي كسب و كارهاي مختلف در حال ايجاد صدها شغل دائمي و پايدار است، وي برخي از اشتباهات رايج كارآفرينان در حوزه كسب و كار را آموزش مي دهد.

اجازه دهيد از زبان خودمان دكتر ماكان آريا پارسا، تاجر نمونه ايراني را مرور كنيم كه پس از ناكامي ها و موفقيت هاي فراوان، سال ها تجربه كسب كرده است. در پايان اين مقاله كوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

اولين خطا | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، انجام تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بكشيد.

 

تجربه به من نشان داده كه دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است كه در بازارهاي مشابه شكست خورده اند!

 

اين نوشيدني اغلب در ايالات متحده فروش خوبي دارد، اما به دلايل مختلف در كشورهاي اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

خطاي دوم | يك كسب و كار را با چندين شريك راه اندازي كنيد

 

در ابتدا، زماني كه مي خواستم كسب و كار خود را راه اندازي كنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد كه بخواهم با افراد زيادي شريك شوم. اما بعداً متوجه شدم كه اين يكي از بزرگترين اشتباهات من بود.

 

به نظر من، كارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع كنند و در صورت نياز به شريك، از تعداد كم شروع كنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يك از شركا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند كه به نفع كسب و كار باشد.

 

اريك ريس، نويسنده و كارآفرين معروف مي گويد:

من از موفقيت‌ها و شكست‌هاي خودم و ديگران آموخته‌ام كه موفقيت در كسب‌وكار نتيجه يك ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي‌توان با شناخت و اجتناب از اشتباهات ديگران مهندسي كرد! اين بدان معناست كه موفقيت آموزش پذير است و قابل يادگيري است!

 

 

بسياري از مردم فكر مي كنند كه اگر در يك بازار موفق باشند به اين معني است كه همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يكي از بزرگترين اشتباهات كارآفرينان است.

 

 

خطاي سوم | منتظر شروع!

 

من فكر مي كنم انتظار طولاني براي شروع يك تجارت اشتباه بزرگي است كه مرتكب شدم. به نظر من براي شروع نبايد تعلل كرد، بلكه بايد در كار غوطه ور شد و به مرور پيشرفت كرد.

 

 

خطاي چهارم | ارزش محصول را كاهش دهيد

 

به نظر من استارتاپ بودن شركت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي كيفيت و كم ارزش نيست. شما بايد يك محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد كه مخاطب ارزش آن را درك كرده است.

 

البته در اين راه نبايد جذب كمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه كنيد.

اكنون به كار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد بيشترين هزينه را در كجا انجام داده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به كجا منجر به عقب افتادگي شده است.

خطاي ششم | همكاري با شركت هاي غيرمنطبق

اكثر شركت ها پس از اندكي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همكاري با شركت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همكاري با يك شركت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....

در اين ميان، كار با شركت هاي غير الزام آور تأثير مخربي بر تجارت دارد. نكته مهم اين است كه يك قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شركت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود كند. بنابراين پيشنهاد مي‌كنم قبل از شروع، درباره گروه تحقيق كنيد، نمونه كارهاي خود را مرور كنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي كنيد.

 

خطاي پنجم | خرج كردن خيلي زياد يا خيلي كم

 

دو طرز فكر مهم در ميان كارآفرينان موفق وجود دارد:

 

وسواس خرج كردن پول،

 

از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.

 

نكته اصلي اين است كه اين دو موقعيت در صورت افراط مي تواند منجر به شكست كسب و كار شما شود! كارآفرين موفق مي داند كه در تجارت نبايد بدون حساب خرج كرد و نبايد از خرج كردن در مواقع ضروري بترسد.

 

خطاي هفتم | جهل بازاريابي

 

اشتباه ديگري كه كارآفرينان مرتكب مي شوند اين است كه فكر مي كنند يك محصول خوب خودش را مي فروشد!

اگر قرار باشد محصول خوبش را بفروشد، قطعا شركت هاي بزرگي مثل تويوتا، bmw و ديگر شركت ها را براي فروش محصولات ارزشمندشان بازاريابي نمي كند!

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۶:۰۶ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ماكان آريا پارسا

آشنايي با ماكان آريا پارسا

 

اگر بتوانيد موفقيت خود را كوتاه كنيد، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه مسير موفقيت ديگران را دنبال كنيد كه مي توانند به هدف خود برسند و اشتباهات خود را تكرار كنند. در انجام اين كار شكست بخورند و از شكست هايشان درس بگيرند.

ماكان آريا پارسا تدريس تجارت

   

    توصيه دكتر ماكان آريا پارسا به كارآفرينان: در هزينه هاي كم يا زياد مراقب باشيد. هر دو مي توانند برنده باشند و به كار شما آسيب بزنند. سرمايه خود را عاقلانه به صورت نقدي در زمان مناسب پرداخت كنيد.

 

ماكان آريا پارسا تجارت تدريس مي كند

در مورد دكتر ماكان آريا پارسا زياد شنيده ايم: براي موفقيت نه به ژن خوب نياز داريد و نه پول زيادي! شايد اين عبارت را از زبان اريك ريس (كارآفرين و نويسنده مشهور) شنيده باشيد. به هر حال دكتر آريا پارسا و اريك ريس و ديگر افراد موفقي كه فقط نتيجه تلاششان را مي بينيم همگي به آن اعتقاد دارند.

اگر بتوانيد موفقيت خود را كوتاه كنيد، بهترين نتيجه اين است كه آن موفقيت ها باعث شود آنها از آنها پيروي كنند و اشتباه كنند كه آنها را تكرار كنند و از شكست هايشان درس بگيرند. بنابراين، همانطور كه اريك ريس مي گويد، "موفقيت يك آموزش در پذيرش است و مي توان آن را آموخت." در ادامه اين مقاله از دكتر ماكان آريا پارسا صحبت مي كنيم و نگاهي اجمالي به سفر موفقيت او داشته باشيم...

دكتر ماكان آريا پارسا كيست؟

قبل از صحبت در مورد داستان موفقيت دكتر آريا پارسا، بد نيست با آنها آشنا شويم. دكتر آريا پارسا يك كارآفرين در كشور است كه با راه اندازي كسب و كارهاي مختلف در اين زمينه فرصت هاي شغلي زيادي را براي جوانان كشورش به ارمغان آورد. به همين دليل است كه آنها يكي از بهترين راه ها براي دستيابي به موفقيت در توسعه تجارت هستند.

آريا پارسا مردي 36 ساله است كه تحصيلات خود را در رشته هاي مديريت MBA و كارآفريني دنبال كرد اما هيچ گاه دست از تحصيل نكشيد و تمام تلاش خود را با علوم روز دنيا انجام داد. او نيز كم كم به همين ترتيب مانند ديگر كارآفرينان كشور با چالش ها و مشكلات فراواني مواجه شد و براي كوتاه كردن مسير موفقيت ساير كارآفرينان، كسب و كار خود را با آنها در ميان گذاشت. توضيح كامل اشتباهات كارآفرينان در كسب و كار ماكان آريا پارسا را ​​در https://tn.ai/2546516 بخوانيد.

اشتباهاتي كه هنگام راه اندازي يك كسب و كار بايد از آنها اجتناب كرد

دكتر ماكان آريا پارسا به صاحبان مشاغل توصيه مي كند كه از يك سري اشتباهات اجتناب كنند تا سريعتر نتيجه بگيرند. اين اشتباهات مي تواند كمك زيادي به موفقيت سريع شما كند. اينجا چندتايي هستند ...

اول از همه، به ياد داشته باشيد كه شروع يك تجارت و تعهد با شركاي زياد هميشه خوب نيست. دكتر ماكان آريا پارسا توضيح مي دهد كه در ابتداي كار خود در تجارت، به دليل اشتياق فراوان به اين كار، ايده هاي خود را با افراد زيادي و در نتيجه شركاي زيادي در اطراف خود جمع كرده است. به همين دليل توصيه مي كنم كه كسب و كار خود را با حداقل شركا شروع كنيد و مراقب باشيد كه شركاي خود را با تخصص هاي مختلف مورد نياز خود انتخاب كنيد.

اشتباه ديگري كه بايد مرتكب شويد اين است كه از راه اندازي كسب و كار خود اجتناب كنيد. بهتر است خيلي سريع شروع كنيد. البته به ياد داشته باشيد كه براي دريافت محصول خود تخفيف بدهيد و كسب و كار شما تازه و نو باشد. اگر ارزش محصول شما كمتر از آنچه به نظر مي رسد باشد، جلب اعتماد مشتريان بسيار دشوار است.

توصيه بعدي دكتر ماكان آريا پارسا به كارآفرينان اين است كه مراقب افزايش يا كاهش هزينه ها باشند. هر دوي اين موارد مي تواند به كسب و كار شما آسيب برساند. پس پول خود را خرج كنيد و در صورت نياز پس انداز كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۰۲ توسط:نگور موضوع: نظرات (0)